Рестайлінг Geely Emgrand 7. Куди вже краще

Спостерігаючи за розвитком цієї моделі, може здатися, що китайці встановлюють якийсь стандарт оновлення. Geely Emgrand 7, дійсно, оновлюється частіше, ніж європейські хіти, на кшталт Volkswagen Golf.

Кілька місяців тому, влітку 2019 року, компанія розкрила оновлення для домашнього ринку.

Зараз новий Geely Emgrand 7 2019 року: елітний седан за невеликі гроші, доступний в Україні.

Комплектації нового Джилі Емгранд 7

Комплектацій нового седану Джилі Емгранд 7 в Україні не багато. Всього дві. Зате які, в базі йде повний електропакет, система управління кліматом, пара передніх подушок безпеки.

Про ABS і антипробуксовочной системі і говорити нічого. У базову комплектацію також включена система стабілізації, восьмидюймовий монітор мультимедійної системи.

Топова комплектація відрізняється шкіряним салоном і автоматичною коробкою передач.

У минулій версії седана нам було запропоновано вибирати між японською АКПП Aisin та китайської механікою, в цей раз, замість айсинівского гідромеханічного автомата, пропонують європейський варіатор Punch, Бельгія.

Безликість скасовується

Новий Geely Emgrand 7 можна розпізнати по ряду дизайнерських доробок. За дизайн моделі відповідає Джастін Скаллі.

До недавнього часу він працював на Вольво, ще в 2007 році він намалював інтер’єр ХС60. Тоді його і примітили в Джилі.

Новий Емгранд 7 повністю намальований Скаллі і він помітно відрізняється від дорестайлінгової моделі.

Приємно те, що новий Geely Emgrand 7 неможливо переплутати ні з одним європейським однокласником.

Він унікальний. Досить подивитися на бампера, яким накачали м’язів, форму головної оптики, бортову лінію, решітку радіатора, що повністю змінила архітектуру.

У підсумку, кількома штрихами, новий седан повністю обзавівся унікальними рисами, які досить складно переплутати з іншими моделями. Втім, найбільше вражає салон.

Забудьте про старий Емгранд ЕС7. Джастін Скаллі, як спец по інтер’єрному дизайну, переробив практично все.

Салон став ергономічніше і витонченіше. Подивіться хоча б на кермо і передню панель, на консоль і на дверні карти.

Змінилося все. Простіше перерахувати те, до чого у Скаллі не дійшли руки — це кнопка запуску мотора (вона залишилася на тому ж місці), ручка ручного гальма. Все інше нове.

Приємно, що змінилася не тільки концепція салону, але і матеріали. Пластик став якіснішим, а дерматин не такий штучний, як був у минулому поколінні.

Він став приємніше на дотик і м’якіше. Эстететів порадують втоплені в панель алюмінієві вставки, матові і встановлені врівень, як би ненароком.

Техніка нового Geely Emgrand 7

Ми вже згадували побіжно про коробки передач. Стародавня гідромеханіка від японської компанії Айсін, звичайно, виглядає дуже ще непогано, та й претензій до неї практично немає.

Однак інженерний департамент Джилі вирішив замінити її варіатором CVT Punch.

В Україні можна купити новий рестайлінговий Geely Emgrand 7 і зі старою гідромеханічною АКПП, і з механікою, і з роботизованою трансмісією.

Робот доступний тільки з найпотужнішим новим двигуном об’ємом 1,4 л з турбіною.

Двигун Емгранда 7 віддає 133 сили і викручує 215 Н∙м моменту. З цим же двигуном доступна механічна коробка передач.

Базовий двигун потужністю 103 сили теж трохи перероблений, тепер він може показати 140 Н∙м крутного моменту.

Для нього буде доступна механічна коробка передач, а також стара японська автоматична КПП. Ціни на оновлений седан в Україні стартують з 330 тисяч гривень у офіційного дилера компанії.


Не пропустіть