Купуємо авто бу. Який реальний пробіг?

Усі, хто коли-небудь мав справу з автомобілями, знають, що зайвої інформації про стан машини не буває. Однак головна інформація, це, все-таки, пробіг. Причому пробіг реальний, а не той, який позначений на одометрі. Чому так? Тому, тільки реальний пробіг автомобіля може дати достовірну інформацію про зношеність тих чи інших вузлів автомобіля. А від цього, у свою чергу, залежить, скільки і коли доведеться викласти черговий ремонт.

Відразу скажемо, що оцінювати реальний пробіг по одометрі можна тільки в тому випадку, якщо ви купуєте автомобіль у знайомого людини, яка вас точно не обдурить. У всіх інших випадках варто прислухатися до деяких порад.

Так чому ж не можна сліпо довіряти свідченням одометрів? Все просто.

Смотать показники механічного одометра, з приводом за допомогою троса, зможе навіть дитина. Для цього достатньо знати пристрій панелі приладів певної марки.

Змінити свідчення одометрів з електричним приводом складніше, але теж можливо. Для цього достатньо знайти досить досвідченого механіка, знайомого з особливостями конструкції таких пристроїв.
Ще складніше «скинути» свідчення електронного одометра з рідкокристалічним дисплеєм. Але, як показує практика, для вітчизняних Кулібіних немає нічого неможливого. Міняють чіпи, влазять у програмне забезпечення, і т.д.

Як же розірвати порочне коло? Продавець, швидше за все, істинної правди не відкриє.

Для того, щоб хоча б приблизно визначити пробіг, існують вторинні ознаки зношування.

Перед покупкою авто, насамперед, оцінюємо стан кузова і салону. Стан кузова і показання одометра повинні відповідати один одному. Наприклад, кермо і кнопки управління при малих показаннях одометра повинні бути слабо зношені. Якщо це не так, то сміливо можна засумніватися в чесності продавця.

Далі саме час заглянути під капот. Перше, на що варто звернути увагу – це ступінь зношеності ременя ГРМ. Він змінюється, в середньому, через кожні 100 000 км пробігу. Виходить, що якщо на одометрі, приміром, 65000 км пробігу, а ремінь новий, то дані «скручені». І навпаки, якщо ремінь зношений, а показання одометра 125000 км, то, швидше за все, реальний пробіг 200000, а то й більше.

Але найточніше реальний пробіг можна визначити на спеціальному стенді СТО.





Більше новин


Прокоментуй новину