Догляд за автомобільним акумулятором в зимовий час

0

Перед зимовим сезоном більшості водіїв доводиться звертати увагу на технічний стан стандартних свинцево-вмістом сурми акумуляторів. У зимовий час на автомобільні акумулятори випадає велике навантаження. І якщо припустити недбалість у справі профілактики автомобільної батареї (АКБ), то вона банально ризикує вийти з ладу в самий невідповідний момент.

Часто причиною швидкого розряду служить витік напруги убік. Причини можуть бути самими різними – несправність бортового комп’ютера, обрив проводу або згорілий запобіжник.

Рішення даної проблеми криється в одному – установці т.зв. «Маси» в затишному місці, яка зможе повністю знеструмлювати всю бортову електроніку, коли двигун виявиться у вимкненому стані.

Взимку, коли стартеру доводиться часто і з натугою прокручувати коленвал двигуна, свинцеві осередку відкриваються. І якщо вчасно не долити дистильовану воду, то буде спостерігатися їх передчасний вихід з ладу. Водієві важливо звертати увагу і на щільність електролітичної рідини.

Якщо виявляється, що її щільність впала нижче значення 1.23, то потрібно долити трохи сірчаної кислоти. Але така щільність характерна для теплих регіонів. Для регіонів з холодним кліматом щільність електроліту повинна становити показник в 1.26.

Найчастіше причиною поганого заводу двигуна виявляються недостатньо добре затягнуті клеми акумулятора. Якщо періодично їх закручувати звичайним ріжковим ключем, то напруга виявиться достатнім як для стартера, так і для свічок запалювання (буде спостерігатися не менш 16 кВт).

Якщо ж двигун продовжує погано заводитися, рекомендована повне очищення клем від утворився оксидного нальоту за допомогою ножа. Але наліт, особливо на негативної клеми, знову може швидко утворитися. Для зниження даного ефекту рекомендовано використання машинного масла «Літола» або антикорозійною рідини «WD-40».

У випадку, якщо нічого з перерахованого вище не допомагає, варто звернути увагу на спеціалізовані зарядні пристрої, здатні всього за одну ніч зарядити акумулятор до потрібного рівня. І водій більш не буде відчувати проблеми з ранковим заводом двигуна.


Не пропустіть