Як збільшити кліренс?

0

Іноді навіть потужність мотора і наявність ГУР не так важливі для автомобіля, як величина дорожнього просвіту. При близькій відстані днища машини від землі, збільшується ймовірність пошкодження каталізатора або піддону двигуна, коробки передач. Вартість каталізатора навіть для недорогих іномарок досить висока, не кажучи вже про піддоні і можливе псування двигуна. Найпростіший спосіб збільшення дорожнього просвіту полягає в установці колісних дисків більшого розміру і нестандартної гуми. Якщо встановити диски і гуму більшого діаметру, машина стане вище колишнього положення на 5-15 мм, хоча цього буває достатньо, щоб їздити, не побоюючись великих ям. Однак збільшення кліренсу цим способом не завжди ефективно. Більший ефект дають проставки, встановлювані між стійкою і склянкою на кузові. Вони бувають трьох різновидів: поліуретанові, алюмінієві, пластикові.

Використання проставок

За допомогою проставок дорожній просвіт може бути збільшений на будь-який розмір, але в розумних межах, звичайно, не варто піднімати машину занадто високо. Для їх виготовлення застосовуються перераховані вище матеріали, і найбільш ненадійний з них – пластик. Він швидко зношується від динамічного впливу підвіски. Самий довговічний матеріал – алюміній, вироби з поліуретану займають по зносостійкості друге місце. Також слід пам’ятати, що проставки для задньої і передньої підвіски відрізняються як за формою, так і за способом установки. Зазвичай рекомендується установка виробів товщиною від 1 до 2-3 сантиметрів, не більше. Аналогічних результатів можна добитися, шляхом установки посилених пружин і амортизаторів із збільшеним ходом штока. Даний метод збільшення кліренсу більш ефективний, але і дорожчий, оскільки може знадобитися підбір нових амортизаторів.

Недоліки збільшення кліренсу

Будь-який з перерахованих способів володіє перевагами і недоліками. Останні можуть відбити всяке бажання від збільшення дорожнього просвіту. Головним мінусом регульованою пневматичної підвіски є висока ціна, при цьому її ресурс не дуже високий, на російських дорогах вона швидко виходить з ладу. При установці коліс, що мають більший діаметр, недоліки полягають у збільшеному витраті пального, високою похибки спідометра, чіпляння арок колесами при поворотах, підвищеного навантаження на ступичні підшипники і надмірному зносі гуми. Навіть при використанні проставок підвісці завдається шкода. Їх установка дозволяє підняти машину, але змінюється конструкція підвіски, її робота буде неправильною. Буде відбуватися більш важке стиск пружини, а амортизатор матиме маленький хід, що викличе швидкий знос амортизаційних стійок. Теж відбувається, коли використовуються нестандартні пружини, амортизатори будуть працювати з підвищеними навантаженнями, що призведе до необхідності їх частої заміни. Крім цього, при грубому втручанні в ходову, погіршується керованість машини і безпеку їзди. Тому перед підйомом автомобіля, потрібно добре подумати, а краще купити автомобіль з достатнім кліренсом, закладеним у конструкцію машину розробниками.


Не пропустіть