Подолання перешкод і нерівностей

Подолання нерівностей, які зустрічаються на дорозі, залежить від їх характеру. Краще всі нерівності і ями взагалі об’їжджати. Якщо немає такої можливості, то зазвичай нерівності потрібно долати під гострим кутом, а виямкі вище рівня дороги слід долати під прямим кутом.

Великі колії потрібно пропускати через колеса, але якщо дорога мокра, то часто колія є єдиним місцем для руху. У момент руху по колії необхідно вибрати таку швидкість, при якій би можна повністю виключити зупинку автомобіля.

Щоб подолати яму, потрібно під’їжджаючи до неї, зменшити швидкість, перемкнутися на другу або першу коробку передач, збільшити швидкість. Після того, як передні колеса виїдуть з ями, швидкість знову потрібно буде зменшити, щоб задні колеса змогли подолати перешкоду. Якщо канави неглибокі, то їх подолати можна таким же чином.

Перешкоди, які вище рівня дороги слід долати так: під’їжджаючи до перешкоди потрібно зменшити рух до самої маленькій швидкості, включити найнижчу передачу, а коли виїжджати на височину потрібно додати швидкість руху.

Щоб проїхати маленькі площі доріг з брудом потрібно сильно розігнатися і не перемикати коробку передач. Якщо колії з великою кількістю води, то необхідно спочатку оглянути, чи немає там каменю, щоб колеса автомобіля не застрягли. Глибокі колії з брудом потрібно долати повільно на низькій передачі. Якщо колія не велика, то можна їхати прямо по ній.

Невеликі снігові кучугури потрібно проїжджати, теж сильно розганяючись. Якщо сніг глибокий, то потрібно їхати на низькій передачі з маленькою швидкістю. При вигляді колії необхідно їхати по ній, бо утрамбований сніг допомагає руху автомобіля. Принагідно буксування транспортний засіб необхідно намагатися зрушити назад на 2м ілі3м, а потім знову пробувати їхати вперед, виїжджаючи передніми колесами.

Якщо у вас не виходить подолати ділянку дороги, засипаний снігом, то потрібно очистити дорого від снігу.


Не пропустіть