Все, що ми не знали про Geely Emgrand EC7

Китайці заявили модель Geely Emgrand EC7 як стратегічну. Тобто, дуже важливу для компанії. Дійсно, на час її прем’єри нічого подібного з Піднебесної на наш ринок не надходило.

Публіка відразу оцінила старання Geely, оскільки тільки за перших пару днів продажів офіційні дилери примудрилися продати понад сто екземплярів седана.

Минув час і у 2019 році ми знаємо набагато більше про Джилі Емгранд ЕС7: на що дивитися перед покупкою авто, плюси та мінуси, основні проблеми при експлуатації.

Коротко про Geely Emgrand EC7

П’ятимісний седан ЕС7 балансує на межі класів С і D. Причому балансує дуже вдало.

Машина поєднує економічність конкурентів С-класу з простором і респектабельною зовнішністю машин класу D.

Спочатку в Україні седан був представлений тільки з механічною 5-ступінчастою КПП, але вже з 2013 року можна було вибрати ЕС7 і з автоматом.

Седани у нас люблять за просторий салон і за великий багажник. Мабуть, цим пояснюється популярність корейських машин С+ та D-класів. Обсяг багажника у китайця 680 літрів, а з розкладеним спинкою заднього сидіння і всіх 1280 л.

Не на останньому місці й дизайн кузова. Сучасний, виконаний в європейській стилістиці, що для п’ятирічного китайця рідкість.

Корма намальована з явним натяком на дизайн МВ S-klasse, що не може не тішити власника відносно недорогого автомобіля. Мало того, в базі задні ліхтарі світлодіодні.

Спереду теж навряд чи скажеш, що машину малювали в Китаї, виглядає дуже гідно й оптика, і фальшрадіаторна решітка, і бампер з протитуманними фарами, які теж йдуть вже в базовій комплектації. Втім, оцінювати машину по дизайну — не наш метод.

Техніка Geely Emgrand EC7

На ринку України представлений тільки один бензиновий двигун. Потужність атмосферника виглядає на словах цілком пристойно, це 127 сил при 172 Н∙м крутного моменту. 1,8-літровий двигун GeTec γ-4G18N зібраний в алюмінієвому блоці, з двохвальною 16-клапанною головкою, в якій реалізована система динамічної зміни фаз ГРМ.

Якщо коротко переглянути постачальників основних вузлів і систем для Емгранд ЕС7, мимоволі переймаєшся повагою до автомобіля.

Наприклад, прес-форми для кузовних панелей закуповувалися в Японії у Фуджі,а зварювався кузов за допомогою шведського обладнання фірми АВВ. Вся гальмівна система зібрана на елементах Bosch, а оптика виготовлена у Франції компанією Valeo.

Система управління двигуном від американської компанії Delphi, приладова панель теж родом з США, від компанії Visteon. Цей список можна продовжувати й далі.

Платформа автомобіля базується на агрегатах однієї зі старших версій Toyota Corolla в 120-му кузові, але підвіска повністю адаптована до сучасних стандартів безпеки та комфорту.

Від Тойоти на Джилі перекочувала і задня напівзалежна балка, і передні стійки Макферсон.

Елементи підвіски допрацьовували, налаштовували та тестували в голландській компанії PDE, це технічний партнер Вольво, Ауді та БМВ.

В результаті седан отримав п’ять зірок за безпеку на внутрішніх тестах C NCAP та чотири зірки на європейських тестах EURO NCAP.

Перевірена та допрацьована підвіска непогано уживається з нашими дорогами. Довести амортизатори до відбою вкрай складно, але за еластичність та енергоємність доводиться розплачуватися сильними креном в поворотах на високій швидкості.

Втім, Geely Emgrand EC7 явно не спортивний автомобіль. 1,8-літровий двигун відмінно тягне на низах, але, щоб дістатися до пікової потужності й крутного моменту, потрібно розкрутити мотор до 6200 і 4200 обертів, а це вже пов’язано з високим рівнем шуму.

До сотні седан розженеться за 11,6 с, а з витратою палива 11 л (місто) і 6 л (траса) машина виглядає цілком конкурентоспроможною. При цьому двигун не гребує 92-м бензином, але на 95-му динаміка однозначно краще.

Проколи та слабкі місця Емгранд ЕС7 після 6 років

Незалежно від пробігу, двигун на багатьох автомобілях викликає більшість питань по надійності та довговічності.

У випадку з Geely Emgrand EC7 протягом 5-6 років з двигуном ніяких проблем не буде.

Правда, в тому випадку, якщо ми відразу ж після покупки нового або вживаного автомобіля зіллємо всі експлуатаційні рідини, залиті в КНР, і заллємо нові, більш пристойні за якістю. Це стосується як моторної оливи, трансмісійної оливи в КПП, рідини ГПК, антифризу і навіть гальмівної рідини.

Проробивши тільки це, сотні власників ЕС7 з шестирічним пробігом в межах 200 тисяч км про капітальний ремонт не замислюються.

Надійність мотора пояснюється тим, що розроблений він (базова конструкція) в компанії Тойота, потім за ліцензією був переданий Джилі, де його ґрунтовно модернізували, а перелік компаній, які брали участь в доопрацюванні двигуна, був представлений вище.

Справжня біда китайських автомобілів — антикорозійне покриття кузовів. Іржа на ЕС7 буде, причому з’являється вона вже через 50-70 тисяч пробігу. Звичайно, величезну роль відіграє середовище, в якому експлуатується машина.

Зокрема, вологий регіон, в якому живуть комунальники, що не жаліють активних реагентів на посипання доріг.

В першу чергу іржа проявляється в місцях стику хромованих елементів кузова з пофарбованими панелями — на стику решітки та капота, на молдинги бампера, а також в місцях установки пластикових елементів.

Це пояснюється тим, що волога проникає в кріпильні отвори, не так швидко випаровується з закритих пластикових елементів, викликаючи появу джерел корозії.

У тому випадку, якщо з кузовом нічого не робити. Якщо ж спочатку провести якісну антикорозійну обробку прихованих порожнин, потенційно небезпечних місць (порогів, нижніх окрайок дверей, нижньої окрайки багажника і капота, колісних арок), іржа навряд чи добереться до живого металу.

А ось перелік гарантійних робіт, які доводиться виконувати власникам в перших кілька років володіння автомобілем. Цей список також скаже багато про що:

  1. Натягувач ременя допоміжних агрегатів. Він буде виконувати свою роботу, але може потекти, оскільки він гідравлічний, на пробігу до 50 тисяч км.
  2. Проблема з передньою оптикою. Іноді обсипається покриття рефлектора, фара може втрачати герметичність плафона, всередину потрапляє волога, що не дуже позитивно впливає на стан оптики.
  3. Хром на ручках дверей і селекторі перемикання передач. Він може починати обсипатися через 50-55 тисяч пробігу.
  4. Передчасний знос передньої та задньої подушок двигуна.
  5. Частий сильний знос підшипників валів КПП.
  6. Сайлентблоки задньої торсіонної балки можуть розтріскатися на пробігу 70-75 тисяч км.
  7. Сайлетблоки передніх важелів вимагають заміни приблизно на тому ж пробігу.

Якщо змиритися або бути готовим до цих неприємностей, Geely Emgrand EC7 зі стартовою ціною близько $12.000 цілком може стати пристойним автомобілем для сім’ї або для неспішних ділових поїздок.




Не пропустіть