Все, що ми не знали про Geely Emgrand EC7
Китайці заявили модель Geely Emgrand EC7 як стратегічну. Тобто, дуже важливу для компанії. Дійсно, на час її прем’єри нічого подібного з Піднебесної на наш ринок не надходило.
Публіка відразу оцінила старання Geely, оскільки тільки за перших пару днів продажів офіційні дилери примудрилися продати понад сто екземплярів седана.
Минув час і у 2019 році ми знаємо набагато більше про Джилі Емгранд ЕС7: на що дивитися перед покупкою авто, плюси та мінуси, основні проблеми при експлуатації.
Коротко про Geely Emgrand EC7
П’ятимісний седан ЕС7 балансує на межі класів С і D. Причому балансує дуже вдало.
Машина поєднує економічність конкурентів С-класу з простором і респектабельною зовнішністю машин класу D.
Спочатку в Україні седан був представлений тільки з механічною 5-ступінчастою КПП, але вже з 2013 року можна було вибрати ЕС7 і з автоматом.
Седани у нас люблять за просторий салон і за великий багажник. Мабуть, цим пояснюється популярність корейських машин С+ та D-класів. Обсяг багажника у китайця 680 літрів, а з розкладеним спинкою заднього сидіння і всіх 1280 л.
Не на останньому місці й дизайн кузова. Сучасний, виконаний в європейській стилістиці, що для п’ятирічного китайця рідкість.
Корма намальована з явним натяком на дизайн МВ S-klasse, що не може не тішити власника відносно недорогого автомобіля. Мало того, в базі задні ліхтарі світлодіодні.
Спереду теж навряд чи скажеш, що машину малювали в Китаї, виглядає дуже гідно й оптика, і фальшрадіаторна решітка, і бампер з протитуманними фарами, які теж йдуть вже в базовій комплектації. Втім, оцінювати машину по дизайну — не наш метод.
Техніка Geely Emgrand EC7
На ринку України представлений тільки один бензиновий двигун. Потужність атмосферника виглядає на словах цілком пристойно, це 127 сил при 172 Н∙м крутного моменту. 1,8-літровий двигун GeTec γ-4G18N зібраний в алюмінієвому блоці, з двохвальною 16-клапанною головкою, в якій реалізована система динамічної зміни фаз ГРМ.
Якщо коротко переглянути постачальників основних вузлів і систем для Емгранд ЕС7, мимоволі переймаєшся повагою до автомобіля.
Наприклад, прес-форми для кузовних панелей закуповувалися в Японії у Фуджі,а зварювався кузов за допомогою шведського обладнання фірми АВВ. Вся гальмівна система зібрана на елементах Bosch, а оптика виготовлена у Франції компанією Valeo.
Система управління двигуном від американської компанії Delphi, приладова панель теж родом з США, від компанії Visteon. Цей список можна продовжувати й далі.
Платформа автомобіля базується на агрегатах однієї зі старших версій Toyota Corolla в 120-му кузові, але підвіска повністю адаптована до сучасних стандартів безпеки та комфорту.
Від Тойоти на Джилі перекочувала і задня напівзалежна балка, і передні стійки Макферсон.
Елементи підвіски допрацьовували, налаштовували та тестували в голландській компанії PDE, це технічний партнер Вольво, Ауді та БМВ.
В результаті седан отримав п’ять зірок за безпеку на внутрішніх тестах C NCAP та чотири зірки на європейських тестах EURO NCAP.
Перевірена та допрацьована підвіска непогано уживається з нашими дорогами. Довести амортизатори до відбою вкрай складно, але за еластичність та енергоємність доводиться розплачуватися сильними креном в поворотах на високій швидкості.
Втім, Geely Emgrand EC7 явно не спортивний автомобіль. 1,8-літровий двигун відмінно тягне на низах, але, щоб дістатися до пікової потужності й крутного моменту, потрібно розкрутити мотор до 6200 і 4200 обертів, а це вже пов’язано з високим рівнем шуму.
До сотні седан розженеться за 11,6 с, а з витратою палива 11 л (місто) і 6 л (траса) машина виглядає цілком конкурентоспроможною. При цьому двигун не гребує 92-м бензином, але на 95-му динаміка однозначно краще.
Проколи та слабкі місця Емгранд ЕС7 після 6 років
Незалежно від пробігу, двигун на багатьох автомобілях викликає більшість питань по надійності та довговічності.
У випадку з Geely Emgrand EC7 протягом 5-6 років з двигуном ніяких проблем не буде.
Правда, в тому випадку, якщо ми відразу ж після покупки нового або вживаного автомобіля зіллємо всі експлуатаційні рідини, залиті в КНР, і заллємо нові, більш пристойні за якістю. Це стосується як моторної оливи, трансмісійної оливи в КПП, рідини ГПК, антифризу і навіть гальмівної рідини.
Проробивши тільки це, сотні власників ЕС7 з шестирічним пробігом в межах 200 тисяч км про капітальний ремонт не замислюються.
Надійність мотора пояснюється тим, що розроблений він (базова конструкція) в компанії Тойота, потім за ліцензією був переданий Джилі, де його ґрунтовно модернізували, а перелік компаній, які брали участь в доопрацюванні двигуна, був представлений вище.
Справжня біда китайських автомобілів — антикорозійне покриття кузовів. Іржа на ЕС7 буде, причому з’являється вона вже через 50-70 тисяч пробігу. Звичайно, величезну роль відіграє середовище, в якому експлуатується машина.
Зокрема, вологий регіон, в якому живуть комунальники, що не жаліють активних реагентів на посипання доріг.
В першу чергу іржа проявляється в місцях стику хромованих елементів кузова з пофарбованими панелями — на стику решітки та капота, на молдинги бампера, а також в місцях установки пластикових елементів.
Це пояснюється тим, що волога проникає в кріпильні отвори, не так швидко випаровується з закритих пластикових елементів, викликаючи появу джерел корозії.
У тому випадку, якщо з кузовом нічого не робити. Якщо ж спочатку провести якісну антикорозійну обробку прихованих порожнин, потенційно небезпечних місць (порогів, нижніх окрайок дверей, нижньої окрайки багажника і капота, колісних арок), іржа навряд чи добереться до живого металу.
А ось перелік гарантійних робіт, які доводиться виконувати власникам в перших кілька років володіння автомобілем. Цей список також скаже багато про що:
- Натягувач ременя допоміжних агрегатів. Він буде виконувати свою роботу, але може потекти, оскільки він гідравлічний, на пробігу до 50 тисяч км.
- Проблема з передньою оптикою. Іноді обсипається покриття рефлектора, фара може втрачати герметичність плафона, всередину потрапляє волога, що не дуже позитивно впливає на стан оптики.
- Хром на ручках дверей і селекторі перемикання передач. Він може починати обсипатися через 50-55 тисяч пробігу.
- Передчасний знос передньої та задньої подушок двигуна.
- Частий сильний знос підшипників валів КПП.
- Сайлентблоки задньої торсіонної балки можуть розтріскатися на пробігу 70-75 тисяч км.
- Сайлетблоки передніх важелів вимагають заміни приблизно на тому ж пробігу.
Якщо змиритися або бути готовим до цих неприємностей, Geely Emgrand EC7 зі стартовою ціною близько $12.000 цілком може стати пристойним автомобілем для сім’ї або для неспішних ділових поїздок.