П’ять головних помилок при їзді в дощ

Літо в цьому році не склалося. Липень, найбільш спекотний місяць в році – видався холодним і дощовим, завдяки чому число аварій на дорогах помітно зросла. Що трапилося? Водії розслабилися за теплий травень і червень, і зовсім розучилися керувати автомобілем в негоду? Значить, саме час нагадати про банальні помилки, які призводять до тяжких наслідків.

Багато водіїв в холодний період, з метою економії, відключають в своїх автомобілях кондиціонери. І їх можна зрозуміти – на вулиці лютий холод, і додатково охолоджувати салон сенсу немає. Якби не одне «але» …

Не економити на кондиціонері

Кліматична установка або кондиціонер служать не тільки для того, щоб створювати комфортний клімат в салоні автомобіля в спеку або холод, але і для того, щоб «сушити повітря». Крім того, що під час дощу видимість і так істотно знижується, вікна в автомобілях, де відключений кондиціонер від підвищеної вологості повітря починають активно пітніти. У цій ситуації профі відразу згадують про кондеціонер. А ось водії з малим стажем перш ніж згадають, в чому причина їх раптової сліпоти на дорозі, можуть потрапити у неприємності. Тому візьміть собі за правило: взимку і в дощові періоди користуватися кондиціонером. Просто додайте тепла, але сам кондиціонер не вимикайте. Можна ще обробити зсередини скла спеціальними складами, що запобігають запотівання. Або відкривайте вікна.

Не тисни на газ

Літо, яким би воно не було, розслаблює водіїв. Багато хто вважає, що асфальт багато прощає. Що ж, десь вони мають рацію. Але тільки не мокрий асфальт. Тому, при русі в дощ по місту або по трасі, швидкість краще знизити. Також уникайте активного рулювання і гальмування.

Навіть якщо у вас гарна літня гума або навіть «всесезонка», це зовсім не скасовує того, що зчеплення коліс з мокрим асфальтом істотно нижче, ніж в суху погоду. І збільште дистанцію до автомобіля, що їде попереду. Вашого гальмівного шляху, якщо їхати впритул, якщо станеться щось, може і не вистачити.

Калюжі

По калюжах весло тільки бігати, а ось проїжджати по ним на автомобілі може бути вельми небезпечно. І тому є вагомі причини. По-перше, у всіх шин, що потрапляють на швидкості в калюжу, якими б вони крутими не зважали, виникає ефект аквапланування. Іншими словами, водяна плівка між шиною і дорогою не встигає евакуюватися через водовідвідні канавки в шинах, в результаті чого шина втрачає зчеплення з асфальтом і стає некерованою.

А по-друге, при проїзді калюж вода активно потрапляє на гальмівні механізми, які на час перестають спрацьовувати. Інакше кажучи, щоб зупинити автомобіль, доведеться кілька разів натиснути на педаль гальма, щоб волога з колодок і гальмівного диска випарувалася. А це дорогоцінний час.

І знову про шини

Якщо шини нові, то, при правильно обраному швидкісному режимі в негоду, вони, гарантовано впораються з надлишками вологи, ведучи її від плями контакту шини з асфальтом. Але якщо гума зношена і від протектора нічого не залишилося, то такі покришки вже не спрацюють правильно. А про наслідки, до яких може привести зношений протектор, говорити зайве.

Обережно, пішоходи

Щоб не намокнути під дощем, пішоходи використовують всі можливі засоби захисту: парасольки, дощовики, пакети, плівку. І до того ж, починають сильно поспішати. І водії повинні враховувати ці фактори, коли їдуть по місту. Справа в тому, що всі ці парасольки, капюшони і поспіх знижують уважність і, головне, видимість пішохода. В результаті люди раптово вибігають на проїжджу частину, стаючи реальною небезпекою не тільки для самого себе, а й для інших учасників руху.




Не пропустіть