Названі п’ять систем, що знижують ресурс двигуна автомобіля

При розробці сучасних моторів виробники приділяють особливу увагу потужності, паливної економічності і екологічності. На жаль, надійність силових агрегатів при цьому відіграє другорядну роль. Для тих, хто знаходиться в пошуку автомобіля, варто звернути увагу на п’ять основних “нюансів”, що знижують ресурс двигуна.

На п’ятому місці ТОП-5 – зменшення обєму камер згоряння – так званий “даунсайзінг”. Ця технологія дозволяє істотно зменшити кількість шкідливих викидів при збереженні потужності. Але є і зворотна сторона – заявленої віддачі від ДВЗ можна домогтися лише при збільшенні ступеня стиснення. В такому випадку підвищується швидкість згоряння суміші, а разом з нею і тиск в камері згоряння. Примітно, що ступінь стиснення обмежується двома факторами: якістю палива і матеріалами виготовлення механізмів поршневої групи. З огляду на це, експерти рекомендують зупиняти свій вибір на “легковиках”, оснащених 4-циліндровими двигунами з робочим об’ємом 1,6 літра.

На четвертій позиції – зменшення розмірів поршня. Це теж негативно позначається на надійності силового агрегату. У таких ДВЗ поршень при роботі на високих оборотах “пробиває” масляну плівку. В результаті відбувається його зіткнення з циліндрами. Як результат – зниження експлуатаційного ресурсу поршневої групи.

На третьому рядку рейтингу – двигуни малого об’єму з турбонаддувом. Передчасний знос таких моторів обумовлений тим, що стандартне значення температури в турбіні досягає 1 000 градусів. При таких впливах необхідність у відновленні силового агрегату може виникнути вже після “скромного” пробігу в 100 000 км.

Друге місце – зневага процедурою прогрівання малооб’ємного мотора в умовах мінусової температури. Автовласники сподіваються на інноваційні системи упорскування, а виробники орієнтуються на жорсткі екологічні норми. На думку експертів – це теж призводить до передчасного зносу двигуна.

Очолює ТОП-5 – система “старт-стоп”. Розробники створили її для того, щоб вона забезпечувала автоматичне “відключення” силового агрегату в разі короткочасної зупинки транспортного засобу. Таким чином вони намагалися зменшити шкідливі викиди в атмосферу. Можливо, екологія і сказала “дякую”, а ось багато автовласників зіткнулися з серйозними проблемами. Ресурс двигуна відповідає певному числу пусків. Наприклад, без використання системи “старт-стоп” мотор успішно запуститься за весь період життя близько 100 000 разів, а з нею йому доведеться включатися набагато частіше – 10 000 000 разів. Очевидно, що “завдяки” такий розробці вихід мотора з ладу відбудеться значно раніше.


Не пропустіть