Як правильно паркуватися в гараж

Правильна парковка? – Прості вправи і поради досвідчених водіїв.

Парковка по термінології ПДР – це зупинка і стоянка, тому, крім мистецтва як правильно паркуватися в гараж потрібно дотримуватися правил безпеки і забезпечити збереження транспортного засобу (ТЗ). Для того, щоб навчитися правильно паркуватися, необхідно вивчити правила, а саме – дві основні групи:

1. Де паркуватися.

2. Як паркуватися.

Де паркуватись: основні рекомендації з вибору місця парковки – відсутність бруду, калюж, перехожих та поменше інших машин. Для водія-новачка важливим буде звернути увагу на те, щоб автомобіль не заважав проїзду інших ТЗ, комунальних служб і не перебував у зоні ризику падаючих предметів:

– Щільно до старого будинку

– Під старим деревом

– Поблизу даху з бурульками і снігом.

Крім того, необхідно врахувати особливості дерев’яних порід, так як липа і береза ​​славляться дрібним липким «дощиком» і покривають кузов і лобове скло нальотом, який важко змивається.

Як паркуватися: найважливішим буде визначити положення ТЗ, а з урахуванням новизни в мистецтві парковки – забезпечити безпечну відстань ТЗ для оточуючих у разі розгальмовування. При відсутності навичок маневрування не рекомендується зупинятися біля краю дороги і між стоять автомобілями. Оптимальний варіант – відстань 1,5-2,0 довжини власного ТЗ, що дозволить рухатися заднім ходом.

Паркування в гараж: корисні поради та вправи новачкам.

Освоїти навички як правильно паркуватися в гараж теоретично – тільки половина досягнення результату у вигляді правильного в’їзду в будову. Мистецтво правильної парковки досягається практичними вправами з дотриманням основних правил безпеки. Корисним для вивчення як правильно паркуватися в гараж досвідчені автолюбителі вважають вправу «В’їзд заднім ходом»:

– На попередньо обраної з урахуванням правил безпеки майданчику необхідно визначити місце «старту», ​​розставити «фішки» і, тримаючи кермо в лівому положенні, рухатися вперед;

– Вивернути кермо для того, щоб автомобіль їхав прямо, і включити передачу заднього ходу;

– В’їзд в гараж – це прямолінійний рух назад до фішці, яка з’явиться в районі правої двері;

– Викрутити кермо вправо, вирівняти автомобіль «в гаражі», орієнтуючись по дзеркалах заднього виду;

– Після того, як автомобіль вдалося вирівняти паралельно краям «гаража», необхідно зупинитися, вирівняти кермо прямо і «дов’ехать» в уявний гараж, орієнтуючись по фішках.

Відносно правильної парковки теорія і практика різняться зі статистикою, оскільки 1/3 автолюбителів воліють паркуватися переднім ходом, ще третина – заднім, як рекомендують інструктора автошкіл при навчанні як правильно паркуватися в гараж. Решта проїжджають вперед і назад до того моменту, поки не досягнуть бажаного результату.

Для водія-новачка можна скористатися «підказками» – напрямними і відбійниками, які слід влаштувати на підлозі гаража. Для відбійника підійде шматок бруса, закріплений на задній стінці з урахуванням оптимальної відстані: задня панель не повинна упиратися в стіну. При виборі в якості «підказки» напрямних, досвідчені автолюбителі рекомендують обмежитися двома – по два для кожної пари коліс. Бажано не тільки закріпити напрямні, а й влаштувати «підказку» таким чином, щоб колеса «захоплювалися» при помилках в парковці. Для цього необхідно біля воріт напрямні закріпити так, щоб вони розходилися.

Парковка на стоянці: покрокова інструкція.

Безпечна парковка – основна умова правильної зупинки і стоянки. Тому для її освоєння буде потрібно обережність, уважність і вміння аналізувати ситуацію. Водіям-новачкам рекомендується виконувати парковку покроково до відпрацювання навику на рівні автоматизму:

Крок 1: Включити поворотник і зупинитися за обраним для парковки місцем на відстані близько 1м від переднього автомобіля.

Крок 2: Акуратно здати назад з урахуванням того, що для маневру буде потрібно 35-45 см в обох напрямках: ззаду, спереду. Потім на мінімальній швидкості круто повернути кермо в напрямку бордюру і заїхати на половину.

Крок 3: Повернути кермо в протилежну сторону і продовжити здавати назад, орієнтуючись по дзеркалах заднього виду.

До виникнення «почуття автомобіля» рекомендується вивчити особливості машини: мінімальний радіус розвороту характерний для авто із заднім приводом. Найбільший радіус у повнопривідних моделей. Крім того, парковка в міській межі – це непросте завдання щодо вибору місця, так як його потрібно не тільки потрібно знайти, а й буквально «втиснути» автомобіль в невелику відстань, не пошкодивши сусідні ТЗ.

Правильна парковка: поради бувалих.

Основна «хвороба» новачка при парковці – погане почуття габаритів, що є основною причиною неприємних і дрібних ремонтів. Обов’язковою умовою правильної парковки є відрегульовані дзеркала, особливо – заднього ходу. Досвідчені автолюбителі вважають, що відрегульовані дзеркала є кращим джерелом інформації в порівнянні з оглядом дорожньої ситуації через плече. Найпоширенішим видом парковки в міській межі є паралельна – зупинка авто між двома сусідніми ТЗ:

Крок 1. Під’їхати врівень з переднім автомобілем. Обов’язково передбачити безпечну відстань між двома ТЗ (0,5 м) і орієнтуватися по задній бампер: обидва повинні бути поруч.

Крок 2. Викрутити кермо до упору вправо і почати плавний рух назад. Фактично автомобіль починає заїзд на місце паркування. Обов’язково контролювати в ліве дзеркало борт автомобіля і далеку фару заднього: як тільки борт і фара опиняться в одній лінії, необхідно зупинитися.

Крок 3. Поставити колеса прямо (вивернути кермо), проїхати вперед приблизно півметра (залежно від індивідуальних габаритів автомобіля) і зупинитися.

Крок 4. Колеса викриття вліво і обережно, не чіпляючи сусідню машину бампером, рухатися назад.

Останній етап – викрутити кермо вправо і трохи рушити вперед. Для водія-новачка найважливішим кроком грамотної парковки є другою і точне визначення борта і фари в одну лінію.

Помилки новачків: як паркуватися можна.

Парковка на стоянці відноситься до складного маневру, тому мистецтво правильної парковки рекомендується освоювати покроково. Найпоширенішими у новачка-водія є помилки:

– Занадто великий або недостатній кут заїзду;

– Парковка передом (звужується поле для маневру);

– Парковка на більш, ніж одному місці;

– Парковка поруч з вантажівками, так як у таких автомобілів інша траєкторія і при помилках новачка в парковці присутнім ризик пошкоджень;

– Парковка на в’їзді / виїзді у двір, на підприємстві, тротуарі, поблизу зупинок для громадського транспорту.

При сильно викручених кермі кут заїзду виявиться занадто великим, а при недостатньому частина автомобіля залишиться на проїжджій частині. Крім того, поширеною помилкою новачків є рух на нейтральній передачі. Недосвідчені водії переконані, що такий маневр є способом економії. Фактично це не економія, а запрошення до ДТП, оскільки авто практично не контролюється водієм. Тому вивчити і виключити помилки при паркуванні є обов’язковою умовою безпеки і правильної парковки автомобіля.

Парктронік – альтернатива погляду?

Замінити людський погляд намагаються покоління виробників різного устаткування. Передбачається, що парктроник – краще втілення ідеї комфорту автолюбителя, оскільки спеціальний пристрій не тільки визначає перешкоди, але й інформує водія про дистанції. Завдяки парктроніку можна уникнути небезпеки при русі, коли відстань до перепони стає критичним. Особливо корисно пристрій при парковці, тому що істотно спрощує завдання новачка в складних умовах:

– Обгороджених бордюрами і стовпчиками місцях;

– Присутності пішоходів і дітей;

– У місцях, обгороджених деревами.

При застосуванні пристрою необхідно врахувати, що кут «зору» парктроника становить по горизонталі 120º і по вертикалі 90º. Тому водієві позашляховика не рекомендується розміщувати датчик під запасним колесом.

У погану погоду пристрій краще відключити, так як датчики реагують на шар бруду і снігу, як на перешкоду. Тому парктроник є корисним доповненням новачкові при парковці в обмежених умовах і видатковою частиною бюджету для досвідченого водія. При хорошому відчутті габаритів автомобіля і оглядовості, досвідчений водій припаркується точніше і краще парктроника. Тому для освоєння навичок парктроник визнаний корисним доповненням, а у важких ситуаціях найкращим залишається людський очей і відрегульовані дзеркала.





Більше новин


Прокоментуй новину