Як правильно заводити машину взимку

До ак правильно заводити машину взимку знають небагато. Перепробувавши кілька способів двигун так і не заводився. Як показує багаторічна практика правильно заводити машину взимку можна навчитися знаючи основні правила:

Як праввільно заводити машину в мороз. Основи які потрібно знати:

Акумулятор.

Слідкуйте за експлуатацією акумулятора, зрідка протирайте клеми сухою ганчіркою, при розрядці заряджайте. Перевірте клеми на наявність окислення (прочистите наждачкою і добре затягніть для доброго контакту). Також про всяк випадок майте на машині дроти для прикурювання. У разі повної розрядки акумулятора ви можете прикурити від іншої машини заздалегідь приєднавши, щоб не затримувати водія.

Свічки.

Своєчасно поміняйте свічки, забезпечивши тим самим хороший запуск. Краще на зиму поставити свічки, розраховані на експлуатацію при низьких температурах. Якщо час упущений, а їхати треба, очистіть їх від нагару. Перевірте наявність іскри, відкрутивши всі чотири свічки.

Високовольтні дроти.

У проводці може бути витік струму через вологу або тріщини. Вологу можна видалити водовідштовхувальними спрей, а з тріщинами складніше, краще повністю замінити провід. Використовуйте дроти, розраховані на низькі температури.

Масло.

Якісні синтетичні (напівсинтетичні) масла взимку спрощують запуск. Воду в бачку омивача потрібно мати теж незамерзаючу, причини вам відомі. Для того щоб масло було свіже взимку, поміняйте його наприкінці осені.

Бензин.

Ознакою що ваш автомобіль не завівся, можливо, не якісний бензин. Наявність різних присадок і води в бензині ускладнює роботу свічок і бензонасоса. Заправляйтеся тільки на перевірених бензозаправках.

Перед тим як завести автомобіль вам потрібно буде потрапити в салон, щоб вставити ключ в замок запалювання, але іноді це не так просто зробити через замёршего геть замку і прилип двері. Поспілкувавшись з автолюбителями, вони відкрили нам деякі секрети:

Як відкрити замок?

Щоб проблем з замком з ранку не було краще на ніч пирснути в замок розморожуючу рідину. Якщо ви цього не зробили, то за ніч накопичене волога в замку може замерзнути. З ранку ви також можете вдатися до застосування розморожуючою рідини, якщо на ніч бризнути забули. При відсутності таких зручностей, вставте ключ максимально в замок і спробуйте нагріти його запальничкою, можете заздалегідь нагріти ключ якими зручними для вас способами і знову ж вставити його, спробувавши провернути. При відсутності запальнички потримайте ключ в теплій частині тіла і перед тим як його вставити подихайте в замок через трубочку. Поливати воду окропом не радять, вода замерзне, і тоді ви точно не потрапите в салон.

Як відкрити двері?

При замерзанні двері спробуйте відкрити її, смикаючи туди сюди так щоб не відірвати ущільнювачі. Якщо спроба не вдалася, акуратно обстукаєте двері і повторіть спробу знову.

Як завести двигун?

Перед тим як завести двигун включіть ненадовго дальнє світло, для того щоб розігріти акумулятор (почне відбуватися хімічний процес, після чого ємність акумулятора підвищиться). Після цього спробуйте завести мотор з вичавленим зчепленням, це потрібно для того, щоб полегшити роботу акумулятора. Якщо у вас двигун інжекторний, педалі газу краще не торкайтеся. Не крутіть, стартер більше 10 секунд, можете посадити акумулятор. Якщо з першої спроби не вдалося завести двигун, спробуйте повторити спробу через хвилину. Після того як ви прогріли двигун, можете повільно почати відпускати педаль зчеплення, при цьому зверніть увагу на роботу двигуна, якщо він починає глухнути значить ще рано відпускати педаль.

Також двигун можна завести з штовхача, крім автомобілів з автоматичною коробкою передач. Увімкніть запалювання, поставте другу або третю передачу, вичавте зчеплення і дайте сигнал, що ви готові. Після розгону автомобіля киньте педаль зчеплення, в цей момент повинен завестися двигун. Якщо двигун завівся, постарайтеся дати йому не стихнути педаллю газу (швидкість виставте в нейтральне положення).

Поради бувалих.

Не починайте заводити з штовхача прямо зі стоянки, ви можете пошкодити інші автомобілі. Краще з початок викотити автомобіль на основну дорогу.

Акумулятор краще мати з підвищеною ємністю.

Після того як ви прогріли двигун, не поспішайте їхати швидко, деяку відстань їдьте повільно, щоб амортизатори прогрілися.

Слідкуйте за тим, щоб ремінь генератора завжди був підтягнутий, якщо він буде прослизати, акумулятор буде недозаряжаться.

Щоб уникнути труднощі з відкривання замка дверей і самих дверей на ніч протріть сухою ганчіркою ущільните дверей і виженете воду із замку продув його насосом.

У мороз постарайтеся ставити автомобіль не на відкрите місце, поставте його між автомобілями або біля будинку (автомобіль буде тепліше).

Якщо ви їдете на довгий час, а автомобіль у вас залишається без дії на вулиці або в гаражі, то желательней без необхідності сигналізацію не включати, вона може посадити акумулятор.

Взимку залишати автомобіль на ніч краще добре прогрітим, чим краще прогріється двигун, тим менше буде кіптяви на свічках.

Зберігання автомобіля в гаражі дає перевагу в 5-7 градусів.

Не ставте взимку автомобіль на ручник, гальмівні колодки можуть замерзнути.

При замерзанні задніх колодок до барабанів полийте теплу воду на барабан або направте тепле повітря, колодки повинні відійти.

Універсальні виходи з проблеми.

Використання сигналізації з автозапуском. За допомогою неї вночі двигун може запускатися в певний час по таймеру або по датчику температури двигуна. Застосовуючи сигналізацію з автозапуском, не забувайте вимикати в автомобілі обігрів, фари і т.д., для того щоб за ніч не посадити акумулятор. Ще що потрібно буде не забувати, так це ставити швидкість в нейтральне положення, для того щоб при запуску двигуна вночі ваш автомобіль не поїхав.

Варіант більш економічний це передпусковий підігрівач двигуна, він вживає набагато менше палива, ніж сигналізація з автозапуском.

Всі поради, написані в цей статті лише досвід людей які стикалися з цією проблемою, вони не передбачені заводами виробниками, тому як завести свій автомобіль вирішувати тільки вам.


Не пропустіть