Чим небезпечне праве кермо?

Авто з правим кермом через офіційних дилерів в Росії не поставляються. Але вони нерідко зустрічаються на російських дорогах. При всьому цьому аргументів “за” і “проти” покупки таких автомобілів – безліч. Спробуємо оглянути головні незвичайності експлуатації праворульних машин в Росії з точки зору жителя нашої планети, який не мав досвіду “спілкування” з подібної технікою, але йому належить поїздка на каре, де кермо знаходиться “з пасажирської сторони”.
Найважче в звикання до праворульним машинкам – синхронізація роботи ніг і лівої руки

Найважче в звикання до експлуатації праворульних машин – синхронізація роботи ніг і лівої руки, якої припадає перемикати передачі. Залежно від індивідуальних особливостей вашого організму звикання до лівого розташуванню важеля КПП займає від 1-го дня до тижня. Треба відзначити, що відсоток праворульних машин з механічною трансмісією, що ввозяться на російський ринок, – малий. Найчастіше це ексклюзивні спортивні авто, їздити на яких цікаво конкретно з “механікою”. Приміром, Honda Prelude, Nissan Silvia і Skyline, Toyota Celica і Supra. У випадку з “автоматом” селектор, що знаходиться зліва від водія, особливих незручностей не доставить.

Зміна розташування керма відчутно впливає на відчуття габаритів кара. Згадайте, як довго ви звикали до габаритів машинки, коли в перший раз сіли за кермо? Тут вам доведеться згадати це почуття невпевненості. Але на переучування і звикання до габаритів “праворульки” у водія із середнім стажем піде тісніше в пару разів менше часу. А якщо ви сіли за кермо праворульного авто відразу після навчання в автошколі, звикнути до його особливостям буде ще легше.

У містечку перший час можна порадити уважніше дивитися на розмітку в лівому бічному дзеркалі – це допоможе швидше звикнути до вашого новенькому положенню на дорозі і дозволить не «метатися” по смузі. Якщо розмітки немає, перші кілька днів краще їздити в правому ряду, використовуючи в якості орієнтира бордюрчик або узбіччя.

Перший, що треба зробити перед початком руху – вірно налаштувати дзеркала заднього виду

Як і на будь-який інший машині, перший, що треба зробити перед початком руху, – вірно налаштувати дзеркала заднього виду. Верховодила їх регулювання не відрізняються від звичайних, хіба що ліве дзеркало можна опустити нижче. Відчувати власні габарити надзвичайно допомагають штатно встановлені на майже всіх японських машинках пристосування: доп дзеркало на лівому крилі і світиться в темряві габаритний маячок на лівої частки бампера.

На каре з правим кермом деякі елементи їзди стає виконувати значно простіше. У міських умовах це правий поворот в щільному потоці, об’їзд перешкоди праворуч, парковка під кутом до узбіччя (легше контролювати висоту бордюрчика). Водії, які велику частину часу їздять в машині одні, отримують безкоштовне перевагу у вигляді виходу з машинки на тротуар, але не на проїжджу частину. Якщо з вами в праворульной машині пасажир – простежте за тим, щоб виходячи з авто він не створив перешкод руху.

На трасі в разі несподіваного лобового зіткнення з вилетіла на вашу смугу машинкою удар припадає на пасажирську частину салону.

Сама велика небезпека міститься в відсутності здатності живо “виглянути” на зустрічну смугу, щоб переконатися в збереженні обгону

Сама велика небезпека праворульних карів на дорогах з правостороннім рухом міститься в відсутності здатності живо “виглянути” на зустрічну смугу, щоб переконатися в збереженні обгону. У містечку про цьому “недоліку” найчастіше можна не хвилюватися. Ті, хто нерідко їздить по заміських дорогах з двосмуговим рухом, можуть встановити в машинку перескопіческую систему дзеркал (її вартість – близько тисячі рублів). Дивлячись у дод дзеркальце, встановлене в лівій нижній частки лобового скла, ви можете бачити, що відбувається зліва і попереду від вас.

Основне – проявляти велику обачність – перед обгоном з виїздом на зустрічну смугу підвищіть в півтора рази дистанцію до обгоняемого кара. У такому випадку ви встигнете безпечно припинити маневр, побачивши зустрічний транспорт. Велика частина японських карів володіють достатньою потужністю мотора, щоб у поєднанні з підходящої обачністю зробити обгін на трасі безпечним.

У разі лобового зіткнення з вилетіла на вашу смугу машинкою удар припадає на пасажирську частину салону

Все вищезгадане необхідно доповнити ще одним головним зауваженням: на каре з правим розташуванням керма фари неодмінно зобов’язані бути змінені на європейський аналог чи відповідним чином доопрацьовані. Інакше в чорне час доби ваш головне світло буде засліплювати зустрічних, а узбіччя залишається освітленою. Не розмовляючи тісніше про те, що законно пройти технічний огляд у ДАІ буде неймовірно. Ця послуга надається в майже всіх великих автосервісах і коштує від тисячі рублів для “тиражних” авто до 10 тисяч рублів для ексклюзивних машин і машин бізнес-класу.

Плюсом японських машин можна назвати чудове технічне оcнащеніе, їхня велика збереження, надійність і зручність в експлуатації. Якість їх конструкції не викликає питань, а співвідношення “ціна / пробіг” краще, ніж у старих авто із США і Європи. Крім того, на цьому базарі можна знайти справжні шедеври технічної ідеї та дизайну – машинки, які примусять оточуючих повертати голову їм услід. Чи готові ви заради цих плюсів “правого керма” витерпіти якісь незручності – вибір за вами.





Більше новин


Прокоментуй новину