Особливості керування автомобілем з коробкою-автомат

Як стверджують фахівці автосервісів, більшість несправностей автоматичної коробки передач пов’язано з недбалою експлуатацією. В цілому, автомат вважається менш надійним агрегатом в порівнянні з механічною коробкою, тому він вимагає більш обережного водіння. Розглянемо, які існують особливості використання АКПП. Першим ділом, сідаючи за кермо автомобіля з автоматичною коробкою, необхідно забути про старі «механічних» звичках – багато чого, з того, що прощала механіка, на автоматі може стати причиною серйозної несправності. Так, якщо в механічній коробці можна замінити «убите» зчеплення, то на автоматі змінюється весь агрегат у зборі – а це, як неважко здогадатися, обійдеться в пристойну суму. Отже, перше – початок руху. Щоб перевести автомат в робочий режим, необхідно вичавити педаль гальма (яка тут є одночасно і зчепленням).

Після цього, важіль переводиться в положення «D» (від англ. Driving – їзда, водіння), і машина починає рух. Поштовхи після включення передачі – нормальне явище на автоматі. Не варто намагатися смикати важіль без натискання на педаль гальма – крім можливої ​​поломки важеля це не принесе жодного ефекту. Щодо автомата існує поширена помилка, яке, ймовірно, перейшло від «знавців» механічних коробок – коробку необхідно переводити на «нейтраль», якщо автомобіль не рухається. Такі дії актуальні тільки для механіки – на автоматі в це немає потреби.

Втім, в окремих випадках фахівці все ж радять переводити коробку в положення «N» – влітку, в сильну спеку. Це рятує масло в коробці від перегріву. Наступна спадкова хвороба, що перекинулася з механічних коробок – це рух на нейтральній передачі зі спуску. Робиться це з метою економії палива. Для автомата такий режим їзди неприйнятний, оскільки при перекладі коробки на «нейтраль» вимикається з роботи масляний насос (перестає подавати масло). Таким чином, рухомі деталі залишаються без необхідної мастила. Подібна «економія» чревата чималими вкладеннями в ремонт. На автоматичній коробці передач категорично заборонено включати задню передачу, якщо машина повністю не припинила рух. Тут алгоритм дій той же, що і при русі вперед: вичавили педаль, перевели важіль в положення “R», відчули легкий поштовх, і відпустили педаль. Машина почне рух зі швидкістю близько 3 км / ч. Потім за допомогою педалі газу водій починає керувати швидкістю авто. Зимовий час року потребуватиме ще більшої акуратності. Пробуксовка згубна для автоматичної трансмісії. Також, автомобіль з автоматом не призначений для буксирування – тягнути когось на ремені можна не більше ніж на 50 км.





Більше новин


Прокоментуй новину

Коментувати