Бути чи не бути всесезонним шинам?

У всьому світі, званому цивілізованим, автомобілісти знають тільки два види коліс на свої екіпажі: літні і зимові шини. На просторах Росії, Білорусії, України і Казахстану є ще один вид взуття для машини – всесезонна гума. Родоначальник даного проривного винаходи невідомий, але популярність цього універсального засобу дуже велика. У кожного типу шин є певні температурні умови, в яких виробники гарантують нормальну керованість і оптимальний гальмівний шлях. Наприклад, зимову гуму рекомендують ставити на автомобіль, якщо середньодобова температура не перевищує десяти градусів Цельсія, незалежно від випавших опадів або їх відсутності. При більш високій температурі навколишнього середовища, на машині використовують літні шини. Всесезонні покришки використовуються в діапазоні плюс десять – мінус п’ять градусів Цельсія. Дізнайтеся більше про Покрышкин контакты.

Саме в цьому маленькому проміжку від них буде максимальна користь, при будь-яких інших температурних умовах свої властивості, заявлені виробником, губляться, що безпосередньо впливає на безпеку при русі. У літню спеку вони стають занадто м’якими, а це підвищений знос і погіршення керованості. Зимова холоднеча робить з них дуже схожий варіант на літню гуму, а це загрожує далекосяжними наслідками. Краще мати два комплекти: літній і зимовий. Всесезонна гума розрахована на країни з м’яким кліматом і такий же взимку. Наскільки б не зробили крок технології вперед, немає варіанту універсальної шини для всіх сезонів.

На ринку коліс такого плану, навіть від іменитих торгових марок, вистачає з лишком, але це не додає їм надійності при відхиленні від заданих параметрів. Цінова категорія даного продукту дорівнює своїм літнім і зимовим братам, чи варто ризикувати придбанням всесезонного чуда, якщо на пару років його все одно не вистачить. Якщо ж автомобіль рідко виїжджає з гаража, тоді є таке поняття, як час. Гума довго в незахищеному стані не зберігає свої властивості, візуально вона буде новою, але це тільки видимість. Щоб не розповідали консультанти про переваги всесезонних покришок, вони повинні продавати в першу чергу, а не відмовляти від покупки. Вибір залишається за покупцем, але жодному з них не прийшла думка, ходити в осіннього взуття взимку або влітку по вулиці, чому ж тоді постає питання про рентабельність придбання зимової або літньої гуми?





Більше новин


Прокоментуй новину