П’ять умов безвідмовної роботи системи охолодження у спеку

Якщо автомобіль уже давно не новий, ускладнень можна чекати звідки завгодно, пише autocentre.ua

Але саме в спеку особливо неприємні сюрпризи, яких завдає система охолодження. Лише кілька превентивних заходів допоможуть уникнути неприємностей у дорозі – перегрівання, закипання, витікання тощо.

1 Радіатор

Щонайменше він має бути чистим – без прилиплого тополиного пуху, мошок і тим паче бруду. Якщо радіатор і раніше підтікав або потів, у спеку дефект може посилитися і привести до повної відмови, адже на старій машині висока температура навколишнього середовища частіше призводить до роботи двигуна в мало не киплячому режимі, коли тиск у системі вище ніж звичайний. Тому замініть або відремонтуйте радіатор – все одно доведеться робити це восени, коли нічні холоди «допоможуть» його остаточній розгерметизації.

2 Шланги

Гумові шланги і пластикові патрубки – ще одна слабка ланка системи охолодження в спеку. І на тих, і на інших можуть бути тріщини, які в умовах підвищеного тиску в системі призведуть до витоку рідини. На гумових шлангах особливу увагу потрібно звернути на місця прилягання до них хомутів, які часто продавлюють гуму і провокують замасковані нещільності.

3 Затички

І на радіаторі, і на розширювальному бачку мають бути справні затички. Адже від них залежить тиск в системі охолодження, а від нього в свою чергу – температура кипіння охолоджувальної рідини – тобто через несправну затичку двигун може закипіти за цілком штатних умовах руху.

4 Помпа

Власне насос може працювати чи ні, і це залежить здебільшого від приводного ременя. Якщо цей ремінь не зубчастий, а клиновий, він може прослизати через неправильний натяг, зношення шківів або самого ременя. Як мінімум, потрібно перевірити його натягування.

5 Проводка

Про це рідко хто замислюється, але часто двигун перегрівається через несправності електрообладнання, точніше – ланцюги живлення електровентилятора радіатора. Тому в спеку на старому автомобілі як превентивний захід варто перевірити стан контактів на двигуні вентилятора і датчику його ввімкнення. Якщо мають місце окислення або втрата пружних якостей роз’ємів, їх потрібно очистити або підтиснути.





Більше новин


Прокоментуй новину

Коментувати