Що потрібно знати про низькопрофільні шини

0

Багато автомобілістів, що захоплюються тюнінгом, знають, що низькопрофільні шини є практично обов’язковим атрибутом класної «тачки». Та й автомобільні компанії, що випускають спортивні автомобілі, нерідко ставлять низькопрофільні шини в якості «штатних». У чому ж їх переваги, і чи є у них недоліки?

Насамперед, потрібно розібратися в тому, що таке низькопрофільні шини. А для того, пригадаємо правила маркування автомобільної гуми. Якщо взяти, приміром, позначення 195/65 R15, це це означає, що діаметр колісного диска дорівнює 15, ширина шини – 195 мм, а відношення висоти профілю до ширини дорівнює 65%. Поняття «низькопрофільна шина» змінювалося з часом, і якщо раніше вважалося, що шина з показник 70% була низькопрофільною, то зараз показник повинен бути нижче 55%, щоб відповідати цьому виду гуми.

Головне достоїнство таких шин – збільшення гальмівних якостей автомобіля, що особливо важливо при спортивному стилі їзди. Щоб удосконалити гальмування, автомобіліст може або збільшити розміри гальмівного диска, або збільшити площу контакту шини з дорогою, віддавши перевагу більш широкої покришці. Але так як збільшення розміру гальмівного диска – захід складно здійсненне, то і доводиться автоспортсменам зменшувати профіль шини.

Однак є й негативні наслідки використання таких шин. По-перше, вони абсолютно не годяться на вітчизняних доріг з ямами і купиною, тільки для ідеально рівною дороги. По-друге, оскільки площа контакту шини з асфальтовим полотном збільшується, то збільшується і кількість шуму. Нарешті, такі покришки вимагає особливо ретельного догляду, регулярного огляду, але в цілому, вони мають знижений ресурс експлуатації.

Таким чином, використання низькопрофільною гуми зводиться тільки до сесій на професійному автодромі. У інших умовах, вона проживе зовсім недовго. А коштує дорого. Тому не заморочуйтесь такими питаннями і відкривайте Интернет-магазин шин и дисков Покрышка ру і купуйте нормальні автошини.


Не пропустіть