Прогрівати мотор або відразу їхати: до чого призводять зимові помилки автомобілістів

У водіїв немає єдиної думки про те, чи потрібно взимку прогрівати машину перед тим, як поїхати. Одним ніколи, іншим шкода палити бензин, пише autonews.com.ua.

Власник 6-річного автомобіля Mitsubishi Lancer впевнений, що прогрівати мотор краще на ходу.

Наіль Порошин: «Я вже проїхав півміста, а мужики там на стоянці курять і гріються. А яка різниця, що вони гріються, що я їду. Ніякої абсолютно!»

І представники багатьох автоконцернів пропонують не “диміти” під вікнами сусідів.

Олег Чумаков, керівник відділу технічної підтримки представництва автоконцерну: «Двигун прогрівається швидше під навантаженням, а не на холостому ходу. Ми рекомендуємо починати рух саме в плавному темпі, а не в звичайному».

У багатьох посібниках з експлуатації автомобіля написано: прогрійте на холостому ходу. Але скільки і як – не сказано. Є три варіанти. Перший: гріти на холостому ходу до повного прогріву. Другий: гріти 5 хвилин, поки чистиш сніг. Третій: заводити і їхати відразу.

Робота без змащення вбиває двигун, а при 20-градусному морозі навіть нове масло з в’язкістю 10W 40 перетворюється в кисіль. У машині, яка мерзла 5 годин, після 9 хвилин роботи на холостих антифриз прогрівся, включилася грубка, обороти знизилися до штатних через 15 хвилин. На прогрів витрачено 300 мілілітрів бензину.

Якщо дати попрацювати двигуну на холостих 5 хвилин і поїхати на швидкості до 40 кілометрів на годину, до робочої температури двигун прогріється за 11 хвилин і спалить майже літр бензину, а це втричі більше, ніж на холостих.

Якщо рушити, не прогріваючи, тільки через 7 хвилин включиться обдув салону, повністю двигун прогріється через 10 хвилин, але витрата до прогріву в русі виросте до півтора літри. Це в 5 разів більше, ніж на холостих.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Алекс

    Сравнение расхода неправильное. Более правильно было бы измерять время прогрева + расстояние. Если в 1 случае ушло 300 грамм бенза, то во втором и третьем – это еще и перемещение автомобиля. Так вот – самое правильное – было бы сделать 3 замера. 1. Завел – поехал. И через 10 мин смотреть на расход, когда двигатель прогрет до рабочих температур. Отметить расстояние – это будет ориентир. Второе – завел – 5 мин прогрел – проехал расстояние. которое было зафиксировано в 1 случае – и смотреть на общий расход. И попытка номер 3 – завел – прогрел до раб. температур – проехал то же расстояние и снова смотрим на общий расход.
    Более того – в больших городах есть светофоры. где так же стоишь и греешь двигло.
    Как по мне – то лучше так – завел – пошел чистить снег. Как очистил – начинай движение. Пока вырулил со двора или стоянки. пока постоян на светофорах – то двигло прогрелось до штатных рабочих температур.