Моторне масло: теорія і поради

Те, що моторне масло «потрібно для змащення» знає, напевно кожен автомобіліст. Однак, не всі усвідомлюють, що ця субстанція виконує й інші важливі функції – охолодження, видалення забруднень і продуктів тертя, захист від корозії та ін. Для того, щоб масло дійсно могло виконувати весь набір завдань, сучасні виробники займаються справжнім «мистецтвом» створення чарівної субстанції, яка в кінцевому підсумку являє собою суміш з хімікатами. Однак, треба віддати їм належне, сучасні масла дійсно працюють ударно. Тільки не потрібно забувати про один нюанс – кожне масло, як правило, підходить для певного автомобіля.

Всі моделі автомобілів різні, причому сучасні автомобілі не тільки відрізняються від старих, але й сильно відрізняються між собою. Відрізняється все – структура і конструкція двигунів, деталі – тому, щоб не помилитися у виборі, найкраще уважно вивчити мануали. Як правило, виробники пишуть в керівництві, яке масло найкраще підходить для машини. Якщо ця інформація відсутня краще звернутися до офіційних представників і, в крайньому випадку, до Інтернету.

Перевірка масла

Наявність масла в двигуні дуже важливо, тому що без нього мотор просто затихне і водієві доведеться зустрітися в численними і недешевими утрудненнями. Щоб уникнути такого роду неприємностей потрібно регулярно перевіряти рівень масла – краще всього раз на тиждень. Перевірку потрібно здійснювати при холодному двигуні і на рівній поверхні. Відкривши кришку капота, зафіксуйте її, щоб вона не впала. У середині двигуна знайдіть щуп, його ручка, як правило, пофарбована в яскравий колір. Тепер потрібно його вийняти, як слід протерти чистою ганчіркою або сухим паперовим рушником, і вставити назад. Знову вийняти – зараз він повинен показувати правильну кількість масла. Якщо рівень знаходиться між двома насічках – це нормально, якщо він нижчий, то варто долити. Уважно поставтеся до кольору олії: якщо воно коричневого або чорнуватого кольору – воно брудне. Чисте масло має світлий золотистий відтінок.

Заміна масла

Регулярність заміни масла, як правило, теж вказується в керівництві. Однак, якщо у вас європейська машина, слід враховувати той факт, що навантаження двигуна на російських дорогах істотно вище уявлень виробника. Тому, відвідувати СТО потрібно частіше, ніж написано в мануалах.

У висновку, варто нагадати автомобілістам, щоб вони викинули з голови так зване «промивання» двигуна, а також використання будь-яких покращувачів і модифікаторів. Все це – хімікати, що не поєднуються з маслом, а отже будуть згубно впливати на ефективність мотора.





Більше новин


Прокоментуй новину