Як зберегти автомобіль від атмосферної корозії

0

До пасивних засобів охорони відносяться також різні мастики для охорони дна кузова. Від лакофарбових покриттів мастики відрізняються тим, що готуються на бітумній базі, а час від часу на каучуковій або смоляний. Крім того, в їх додають графіт, волокнисті речовини, масла. Мастику наносять на дні кузова кара товстим шаром. Це забезпечує стійкість покриття до механічним діям ширяють з-під коліс камінчиків й, що не найменш главно, знижує шум через амортизуючого ефекту мастики. Але необхідно знати, що мастика в щілини не потрапляє, і тому до її нанесення щілини необхідно обробити будь-яким протикорозійним складом, наприклад «Мовілем», НГМ-МЛ.

Найбільше поширення набули мастики «Автоантікор епоксидний для днища», «Автоантікор для дна резінобітумний», «Антикор бітумний для днища», «Мастика бітумна антикорозійна», «Мастика сланцева авто МСА-2». Більш міцне покриття забезпечується першою мастикою («Автоантікор епоксидний для днища»), але її нанесення пов’язане з великими трудовитратами. У той же час застосування МСА-2 легше, але не дає такого ефекту – захисні характеристики її в 1,5 … 2 рази слабкіше.

Досвід експлуатації показав, що всупереч раніше поширеній думці про неможливість впровадження епоксидних і бітумних мастик для ремонт а йдуть в ногу з часом діплазольних покриттів вони цілком придатні. Але при ремонт е дефектні ділянки необхідно цілком очистити до сплаву, заґрунтувати «Автогрунтом» або ГФ-200, ГФ-021, або «Автогрунтом цінконаполненних» і лише потім виконати покриття мастикою вперехлест.

Нанесення мастики на заводське покриття є чудовою охороною кузова від неминучої корозії в процесі експлуатації кара. Зауважимо, що ці покриття не змінюють, а доповнюють один одного. Але необхідно знати, що пасивна охорона буде марною, якщо під шаром мастики залишається волога грязюка.

Вода і розчинені в ній солі будуть створювати свою темну справу при видимому зовнішньому благоденстві – хімічна корозія стане роз’їдати сплав під її шаром продукту. Покриття, що застосовуються для охорони підстави кузова, надзвичайно еластичні навіть при мінусових температурах, вони фактично не вбирають воду, але схильні до ерозії, і тому їх часом необхідно оновлювати. Це набагато дешевше і доступніше, ніж забарвлення, тим паче що лакофарбові покриття, бажаючи і володіють більшою стійкістю проти ерозії, мають нехорошу пружність, через що ж швидше ушкоджуються від вібрації.

З активних препаратів охорони від корозії відомий чудодійний «Мовіль», зроблений ученими міст Москви і Вільнюса, від перших літер міст і одержав свою назву.

У «Мовіля» був попередник – Тектил-309 (141 В), видаваний шведською компанією «Вальволін Ойл», який застосовувався ВАЗом для охорони внутрішніх порожнин кузовів автомобілів. І все таки «Мовіль» не зовсім лише не поступається власним відомому попереднику, а навіть багато в чому його перевершує.

«Мовіль» хороший тим, що, ізолюючи поверхню сплаву від повітря і води, завдяки вмісту в ньому інгібітору корозії веде також активну хім боротьбу з почався іржавіння. Крім того, він містить добавки, що додають йому характеристики плинності, також здатність витісняти залишки води з пофарбованих і нефарбованих поверхонь.

«Мовіль» – чудовий засіб для охорони внутрішніх порожнин кузова. Воно навіть час від часу вживається і для охорони дна кара, при всьому цьому знімати попередню ізоляцію мастики або покриття не неодмінно. До речі, цю операцію радять створювати, коли кар ставлять на консервацію. Якщо «Мовіль» наноситься на поверхню, оброблену бітумною мастикою, то він ущільнює її зовні і просочується в покоробленние місця, надійно консервуючи сплав. Але йде враховувати, що з синтетичними мастиками «Мовіль» несумісний, незвичайно новенькими, які він може розпушити і відшарувати від поверхні сплаву. І ще, при роботі з «Мовілем” не дозволяйте його потрапляння на гумові гальмівні шланги і захисні чохли- він жваво їх приводить в непридатність.

З інших захисних засобів, які виконують ту ж функцію, йде відзначити графітову рідина «Глобо», консерваційні масла К-17, НГ-208, НГ-216-Б, концентрований розчин нітриту натрію з додаванням 5 … 15% гліцерину, Але практика показала, що вони багато в чому поступаються «Мовіль».

Якщо ж автолюбитель запізнився і вчасно не обробив внутрішні порожнини або дні кузова, а корозія тісніше почалася, то йде обробити ці місця перетворювачами іржі в грунт. Традиційно перетворювачі, наприклад «Омега-1», готують на базі ортофосфорної кислоти, що володіє високою вичищають здатністю, перетворюючої іржу в жорсткий грунт, по якому можна наносити фарбу або мастику без якої-небудь додаткової обробки. Але врахуйте, що сліди залишився продукту «Омега-1″, не прореагував з іржею, потрібно копітко видалити, інакше вони спровокують Корозію далі.

Кілька слів про новенькому, засобі «Феран», изготавливаемом на базі лаку спеціального складу (лак просочує іржу, та втрачає активність, стаючи подобою пігменту у фарбі). Крім того, «Феран» містить набір інгібіторів корозії, по події сходственних тим, що маються на «Мовіле». Отже, при нанесенні «Ферана» виникає шар, хімічно оберігає поверхню сплаву. І саме основне, при застосуванні «Ферана” не треба ніякої підготовчої підготовки і подальшого видалення залишків продукту. Якщо ж місце, оброблене «Фераном», піддається бомбардуванню піском і камінням, що вилітають з-під коліс, необхідно додатково зверху нанести шар мастики знову ж без будь-якої підготовки.

Під час експлуатації автомобіля в зимовий період, коли дороги посипають сіллю, або в період зимової консервації для оберігання від корозії деталей кузова, покритих хромом, використовують лак «Антикор». Нанесений на поверхню блискучих деталей лак утворює блискучу плівку, оберегающую залізне покриття від атмосферного впливу не погіршує зовнішній вигляд блискучих деталей. Блискучі поверхні перед покриттям цим лаком заздалегідь очищають м’якою ганчіркою із зубним порошком або крейдою. Ганчір’я, на яку наносять зубний порошок або крейду, попередньо злегка змочують скипидаром або спиртом. Відомий черговий продукт «Хромофікс», фактично не збавляти сяйво хрому, але запобігає корозії.

Автолюбителю необхідно знати, що термін служби гумових ущільнювачів вдається значно продовжити, якщо протягом року покривати їх спеціальною темною пастою «Суодіс», яку наносять тонким шаром при підтримки поролонового тампона, а потім сушать протягом доби. Нанесена паста відновлює колір гумових деталей, надає їм початковий сяйво. При відсутності пасти рекомендується протирати гумові ущільнення м’якою ганчіркою, змоченою гліцерином.

При безгаражном зберіганні кара не рекомендується використовувати чохли з промокає тканини. Намоклий чохол викликає набухання лакофарбового покриття, на якому через деякий час утворюються ясні плямочки, а потім виникає і корозія. У зимовий період волога тканина примерзає до кузова автомобіля і зняття промерзлого чохла іноді призводить до відшарування лакофарбового покриву в результаті чого доводиться перефарбовувати кар. При безгаражном зберіганні рекомендується використовувати чохли з непромокаючої тканини або плівки, також встановлювати між кузовом і тентом підпори, щоб створити повітряний прошарок.


Не пропустіть