Сім міфів про витрату пального

Економія палива починається з вибору автомобіля, а також оптимального поєднання кількості поїздок і експлуатаційних витрат.

Експерти вибрали кілька найпопулярніших міфів користувачів про економію палива автомобілями, пише Автоплюс.

Перший міф – щоб мати хорошу економію палива, потрібно їздити на маленьких машинах. Сучасні технології, такі як гібридні трансмісії, безпосереднє уприскування палива, аеродинамічні конструкції, елементи з низьким коефіцієнтом кочення і тертя дозволяють транспортним засобам середніх розмірів ефективно витрачати пальне.

Другий міф – механічні коробки передач краще економлять паливо, ніж автоматичні трансмісії. Досягнення в області автоматичних коробок передач дозволили істотно збільшити ефективність використання палива. Коробки-автомати вже демонструють ту ж або більш високу паливну ефективність, ніж механічні коробки передач.

Міф третій – автомобіль витрачає більше пального під час старту, ніж при роботі на холостому ходу. Сучасна технологія прямого вприскування палива в камеру згоряння значно підвищила ефективність двигунів. Це особливо помітно при запуску двигуна і роботі на холостому ходу. Сучасний автомобіль краще вимикати на стоянці, а в пробці залишатися на холостому ходу.

Міф четвертий – машину потрібно розігрівати, перш ніж почати рух. Сучасні автомобілі можуть починати рух вже через кілька секунд, але двигун не потрібно піддавати екстремальним навантаженням, поки карбюратор не нагріється до робочої температури. При цьому їзда – це найшвидший спосіб нагріти силову частину.

Міф п’ятий – з віком автомобіль починає витрачати більше палива. Якщо транспортний засіб обслуговувалося належним чином, то ефективність його роботи може зберігатися протягом багатьох років. Дослідження fueleconomy.gov показали, що протягом декількох років автомобіль тільки покращує свої характеристики.

Міф шостий – використання спеціальних добавок і заміна повітряного фільтра покращують паливну ефективність. Заміна фільтра впливає тільки на старі моделі автомобілів, які мають карбюраторні двигуни, а не системи прямого впорскування палива і комп’ютерне управління. Тести показали, що паливні добавки не впливають на витрату пального і можуть привести до пошкодження двигуна.

Міф сьомий – використання дорогих марок пального гарантує більший пробіг автомобіля. Експерти fueleconomy.gov відзначають, що на витрату палива иає більший вплив стиль водіння і умови експлуатації автомобіля. Тому якщо автомобіль не створений для використання палива преміум-класу, то ніякої користі від цього не буде.





Більше новин


Прокоментуй новину

Коментувати