Сім ознак, що ваш автомобіль приходить в непридатність

У машини великий пробіг, і ви думаєте, що вона ніколи не зламається? Не поспішайте з висновками. Можливо, ви за крок від серйозної поломки. Причини їздити на старій машині можуть бути різними. Найбільш очевидна – фінансова, хоча деяким подобаються конкретні моделі, в тому числі і ті, які більше не випускають. Однак завжди потрібно пам’ятати: чим старший автомобіль, тим вища ймовірність серйозної поломки. Ось тільки як захистити себе від неприємностей, особливо, якщо ви не дуже-то сильні в техніці? Не хвилюйтеся, є цілий ряд ознак, які точно підкажуть наявність більш-менш серйозних проблем, пише avtoblog.ua.

Горять лампочки на приладовій панелі

“Лампочка горить, але їздити можна”. Знайомий вираз? Якщо так, то новини для вас невтішні – індикатори на “приборці” просто так не загоряються. Звичайно, якщо блимає лампочка, що попереджає про порожньому бачку омивача, нічого смертельного немає. Але от якщо запалився Check Engine, то вам дійсно потрібно терміново заїхати в сервіс. Такі речі просто так не виникають. Вже були там, а проблема з’явилася знову? Тоді не виключено, що двигуну або якійсь інший системі потрібен більш серйозний ремонт. Причому, якщо автомобіль старий, може виявитися, що просто поміняти машину виявиться набагато вигідніше.

Підвищена витрата масла

Масло в двигуні виконує відразу дві функції: змазуючу і охолоджуючу. Це зовсім не та рідина, яку мотор може споживати як спортсмен воду після забігу. Звичайно, якщо між візитами на СТО ви трохи підливаєте масла, не обов’язково бити тривогу – просто подивіться, що з приводу витрати масла написано в інструкції з експлуатації. Але от якщо доливати доводиться мало не щотижня, на парковці ви стали помічати масляні плями, а з вихлопної труби став «валити» дим, то, схоже, мотор вимагає серйозного втручання. До речі, цей пункт сміливо можна віднести не тільки до масла, але і до палива, і взагалі будь-якої іншої технічної рідини: охолоджуючої, гальмівної, рідини для ГПК, трансмісійної і т.д. Якщо ви відзначаєте підвищене споживання, значить, в машині або протікання, або більш серйозна поломка.

Дим

За великим рахунком, цей пункт навіть не варто було б коментувати. Поява диму (не плутати з нормальним вихлопом) будь-якого кольору не обіцяє нічого хорошого. Сизий або синій дим зазвичай вказує на потрапляння масла в циліндри двигуна, густий білий дим – на охолоджуючу рідину, проблеми з головкою блоку або з трансмісійною рідиною. Ну, а про чорний дим і говорити не доводиться – він може вказувати на цілий ряд проблем, причому дуже серйозних.
Загалом, якщо задиміло з вихлопної труби, знайте, що машину, швидше за все, чекає серйозний ремонт.

Сторонні звуки

Уявіть (або згадайте) покупку нового автомобіля. Ви сідаєте в салон, від’їжджаєте від дилера і насолоджуєтеся поїздкою. Мотор працює тихо і рівно. І ви абсолютно розслаблені. Представили? А тепер подумайте, чи були б ви так спокійні, якби з-під капота долинали сторонні стуки і брязкання? Ні? Але коли мова заходить про старого автомобіля, багато закривають очі на подібну какофонію. Запам’ятайте: якщо ви чуєте неприємні звуки з моторного відсіку, отже, швидше за все, серйозні проблеми з ДВЗ вже є, і вам потрібно терміново їх вирішувати. Те ж стосується і інших ключових елементів автомобіля, наприклад, коробки передач і підвіски.

Корозія

Якщо бачите іржу на кузові, яка виникла на відносно новій машині після невеликого ДТП – це ще не так страшно. Інша справа, якщо мова йде про автомобіль у віці, у якого корозія покриває вже не тільки зовнішні елементи, а й елементи підвіски, паливну та гальмівну магістралі і т.д. Тому якщо ви стикаєтеся з таким, наприклад, при покупці машини, думайте: чи вам хочеться возитися із заміною всіх ключових елементів? Ну, а якщо корозія настільки сильно вразила автомобіль, то, можливо, пора задуматися, що з ним робити далі.

Проблеми з електрикою

Якщо у вас просто перегоріла лампочка або “помер” запобіжник, приводу для серйозного занепокоєння немає. Але якщо у вас виникають проблеми з запуском двигуна, або акумулятор постійно розряджається, то це вже причина для візиту до сервісу.

Ви замінили акумулятор, генератор і стартер, а проблеми нікуди не поділися? Значить, залишається два варіанти. Або вкладати гігантські суми в пошук несправності, або оперативно позбуватися від автомобіля. Причому дуже ймовірно, що другий варіант виявиться кращим.

Таким чином, зрозуміти, що автомобіль “дихає на ладан”, не так вже й складно: проблеми самі дадуть про себе знати або звуками, або зовнішнім виглядом, або відмовою будь-яких систем, а швидше за все – всім перерахованим вище. Запобіганню серйозних поломок може допомогти своєчасна діагностика. Ну, а що робити при їх виявленні – ремонтувати автомобіль або продавати його – вирішувати тільки вам.


Не пропустіть