Як захистити фари від каміння і гравію

Вкрай мало приємного роздобути кругляк, який летить в головну оптику, пише from-ua.com.

Але в теплу пору року, та ще на швидкісній трасі ймовірність настання цього «страхового випадку» (якщо ви застраховані по КАСКО) більш, ніж висока.

Непрацююча через подібні події фара перетворюється в серйозну проблему. По-перше, в темний час доби їздити лише з однією працюючою фарою просто небезпечно. По-друге, рух з непрацюючими світловими приладами прямо забороняє законодавство і питання з боку патрульних до вас виникнуть обов’язково. Навіть якщо камінь не погасить відразу ваш світловий прилад, від удару в фарі цілком може утворитися тріщина, через яку вона почне «пити» воду і незабаром все одно вийде з ладу.

Броня міцна

Розлад через розбиту на трасі фару посилиться не тільки усвідомленням досить високої ціни нової, але і, швидше за все, відсутністю такої в попутних магазинах автозапчастин. Що ж робити, щоб підстрахуватися від неприємностей з розбитими фарами? Для цього їх так чи інакше захищають. Найпростіший, але не найбюджетніший спосіб – «бронювання» плафона фари спеціальною плівкою. Заради економії, при наявності відповідного досвіду і інструментів (наприклад, промислового фена), можна «забронювати» фари самостійно. А можна звернутися до профільного автотехцентру.

А що робити, якщо є сумніви у здатності плівки протистояти камінню? Можна вдатися до більш значних засобів запобігання: наприклад, «окулярами» для фар. Це такі накладки на фари з прозорого пластику типу оргскла. Цілком життєздатний варіант, однак установка такого роду екранів серйозно ускладнює охолодження фари, особливо галогенової, яка має властивість пристойно грітися.

Чим погані для машини «окуляри»

Крім того, навіть найбільш прозорий пластик хоч трохи, але знижує яскравість фари. І по-третє, відповідні «окуляри» на фари випускаються далеко не для будь-якої моделі авто. Хоча і коштують відносно недорого – від 500 гривень за комплект. Уникнути проблеми перегріву фари через її екранування від каменів дозволить інший тип захисту – решітка. Правда, пропонуються подібні комплекти переважно для позашляховиків і кросоверів. І не для фар головного світла, а для «протитуманок». Тому фари власникові якогось седана, що зважився на «гратчастий» тип захисту, швидше за все, доведеться щось «колгоспнити» власними руками.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Петров

    Похоже дороги делать не собираются