Синтетика або мінералка?

0

В епоху колишнього дефіциту бойовий клич на кшталт «Масло дають!» Спрацьовував миттєво: заповітні банки розхапували на ура. А що там усередині – літнє, зимове, всесезонне – та яка різниця? Вибирати – нічого, роздумувати – нема чого. Це сьогодні споживач страждає від необхідності робити вибір …

В общем-то завдання здається надуманою – лей те, що рекомендує виробник і прописано в сервісній книжці. А якщо автомобіль випущений в минулому столітті? Або просто хочеться спробувати чогось «супер»? І, нарешті, саме злободенне …

Багато виробників машинного масла кажуть у рекламі своєї продукції про те, що мінеральне масло підлягає заміні куди частіше, ніж напівсинтетичне або синтетичне. Стверджується той факт, що мінералка прослужить Вам на дорозі не більше 10000 кілометрів, а от про синтетику можна буде згадати тільки після 20000 кілометрів. Тому ми внесемо ясність які вибрати Смазки Брянск.

Виробник запевняє, що хоча синтетичні масла і коштують дорожче, міняти їх треба набагато рідше. Ми не будемо переконувати Вас у зворотному. Іноді виробник не брешемо і дана інформація є достовірною. Однак справа не завжди йде так. Якщо говорити відверто, то термін зміни масла визначається лише виробником техніки. Іноді нові автомобілі можуть дозволити собі збільшений пробіг, якщо господар буде використовувати повністю синтетичне масло, класу Longlife. Це масло і правда стабільніше відомих мінеральних олій: воно менш схильне окислення, у нього вище стійкість до корозії, змащувальні властивості і може мати кращу текучість.

Але врахуйте той факт, що, якщо виробником не передбачена можливість використання масел Longlife, то заливати його і збільшувати інтервал заміни не варто. Крім того, виробники, що радять в Європі міняти масло раз в 20 тис.

Кілометрів, відзначають, що в Росії і країнах СНД варто скорочувати цей інтервал удвічі. А значить, найбільш економічним буде вибір мінерального або напівсинтетичного масла, так як термін їх служби той же, а ось ціна значно нижча.