Як продовжити життя свого автомобіля без особливих витрат

На подив, багато хто нехтує елементарними порадами по догляду за автомобілем, які дійсно можуть продовжити термін його служби. А їх не так багато, і не вимагають особливих вкладень, пише autonews.ua.

1. Бути терплячим під час періоду обкатки

Тим, хто нарешті придбав автомобіль своєї мрії, не варто відразу ж вдавлювати педаль газу в підлогу і мчати по шосе наввипередки з усіма. Є деякі речі, про які слід пам’ятати в разі, якщо на авто немає пробігу.

– Під час періоду обкатки (як правило, перші 1500 км) потрібно не перевищувати швидкість 90 км/год або швидкість, рекомендовану виробником автомобіля.
– Уникати важких навантажень на привід, таких як буксирування причепів і повне завантаження багажника на даху.
– Не дозволяти новому автомобілю простоювати протягом тривалого часу. Насправді, це хороша порада для всього терміну служби авто, але особливо критичний даний момент під час обкатки.
– Використовувати тільки легке і середнє прискорення, не піднімаючи обороти двигуна вище значення в 3000 протягом перших кількох годин їзди.

2. Їздити рівно, обережно, акуратно

Відразу після періоду обкатки не варто пробувати вичавити з авто все можливе. Якщо їздити обережно кожен день, то автомобіль «винагородить» власника більш тривалими інтервалами без ремонту.

– Не варто відразу газувати зі старту. Це швидкий спосіб додати кілька років зносу двигуна, особливо якщо на вулиці холодно.
– Зі старту потрібно їхати дуже обережно визначати, повільно і плавно. Основний знос двигуна і трансмісії відбувається в перші десять-двадцять хвилин роботи.
– Прогрівання двигуна, стоячи на місці, – не дуже розумна ідея. Двигун при цьому не працює при максимальній температурі, що призводить до неповного згоряння палива, відкладень сажі на стінках циліндрів, забруднення масла і, в кінцевому рахунку, пошкодження компонентів мотора.
– Зменшити навантаження на двигун і автоматичну коробку передач, перемикаючись на нейтральну передачу, стоячи на світлофорі. В іншому випадку двигун буде намагатися весь час змусити автомобіль їхати вперед, навіть коли авто стоїть.
– Уникати їзди на високих швидкостях і швидкого розгону, особливо коли на вулиці дуже жарко або дуже холодно. Подібне призведе до більш частих ремонтів.
– Збільшити термін служби шин завдяки обережному водінню. Незайвим буде дотримуватися встановлені межі швидкості, уникати швидких спусків, зупинок і поворотів, вибоїн і предметів на дорозі. Також не потрібно кожен раз заглиблюватися шинами об бордюр при паркуванні і, звичайно ж, не можна «палити гуму».
– При повороті рульового колеса не потрібно тримати його в крайньому правому або лівому положенні більше кількох секунд. Це може привести до пошкодження насоса гідропідсилювача рульового управління.

3. Заправлятися паливом на фірмових і перевірених АЗС

Варто поцікавитися, чи фільтрується паливо на АЗС, а також регулярно змінюють фільтри насосів. На деяких АЗС немає подібних фільтрів, тобто високий ризик заправитися забрудненим бензином.

4. Не заправлятися, відразу після зливу палива

Якщо раптом біля заправки стоїть бензовоз, який заправляє цистерни на АЗС, то варто в цей день не купувати тут бензин. Коли підземні резервуари станції заповнюються, турбулентність може підняти осад. Цей осад в бензині може забити паливні фільтри і паливні форсунки, що призведе до поганої роботи двигуна, а, можливо, і до необхідності ремонту.

5. Не газувати, якщо загрузли

Коли авто застряє в бруді або снігу, не варто робити проблему ще гірше, пошкоджуючи дорогі компоненти. Потрібно м’яко розгойдувати автомобіль в спробі звільнити його з «полону». Якщо різко кидати автомобіль взад-вперед, а також вхолосту крутити колеса на високій передачі, то це негативно вплине на трансмісію, зчеплення і диференціал. В кінцевому підсумку може бути дешевше зателефонувати в евакуатор, а не ризикувати можливістю дорогого ремонту.

6. Полегшити в’язку ключів

Якщо ключ запалювання від автомобіля висить на зв’язці з десятком інших ключів, то виходить дуже важкий вантаж, який буде звисати із замка запалювання. Подібна вага, в поєднанні з підстрибування під час їзди, може привести до зносу контактів усередині замку запалювання і в кінцевому підсумку викликати його несправність.

7. Вибрати хорошу страхову компанію

Іноді, як не намагатися уникнути цього, трапляються аварії. Варто наперед подбати про те, що автомобіль після цього буде відремонтовано відповідно до найкращих стандартів. А для цього потрібно знайти страховика, який буде оплачувати запчастини від первинного виробника та гарантувати ремонт.





Більше новин


Прокоментуй новину