Хитрощі автосервісу

Так один з найбільш знаменитих зразків є надокучливий прийменник крім свічок і масла замінити ще і ремінь ГРМ або ремінь генератора, бажаючи, як знаменито, термін їх служби складає 60-70 тисяч кілометрів, а перший ТО проходить тісніше через 10-15 тисяч. У наявності – явна невідповідність термінів.

Щоб не дозволяти подібних «ляпів» рекомендується слідувати звичайним, але діючими правилами.

1. Як можна докладніше ознайомтеся зі своїм каром. Знаючи його конструкцію, механічну, електронну серії ви постійно можете зрозуміти бажаючи б головні симптоми тих чи інших проблем.

2. Будьте уважні до «порад» механіків. Не завжди їх бажання поміняти 50% всіх життєво головних агрегатів вашого кара за ваші ж засоби – так і необхідно.

3. Вчіться робити дрібний ремонт самі. Погодьтеся, купивши в магазині фірмові свічки і поміняв їх (що не вимагає особливих навичок механіка) ви неабияк заощадите, тим набагато найбільш ви вірно будете знати, за що і скільки виплачуєте. Тим набагато найбільш, що за наявності широкого вибору фірмових магазинів та спеціальної літератури завжди можна проаналізувати і порівняти пропоновані ціни за ті чи інші деталі і надані послуги. Не бійтеся порівнювати, не сподівайтеся лише на пам’ять.

4. Принцип «одна за іншим». Коли вам доводять, що після підміни розпилювачів на форсунках варто заодно поміняти і паливний насос, а там і шланг, а далі … будьте уважні, так і до підміни всього агрегату може дійти. А це вже зовсім не ремонт, а звичайний розлучення на кошти. При цьому ваші кошти.
Пару порад для конкретного співбесіди з механіком.

1. Як можна докладніше і багатосторонньо опишіть виниклу проблему. Чим набагато найбільш аспектів м коливань ви розповісте – тим простіше буде відшукати рішення труднощі. І постарайтеся розмовляти конкретно з тим майстром, який конкретно займатиметься вашою машинкою.

2. Не варто довіряти власному дилетантському думку – довіртеся професіоналам.

3. Просіть або, в крайньому випадку, просите проведення тест-драйву, ймовірно несправність проявитися на ходу. Не нехтуйте запросити механіка.

4. Після усунення несправності просите, щоб вам дали несправну деталь, це дасть вам можливість переконатися в тому, що конкретно цей агрегат був передумовою ваших проблем.
Приготувавшися до ремонту або до надання послуг профілактики, не забувайте, ви виплачуєте – а означати маєте право вимагати як надання потрібних послуг, так і повного і світлого пояснення власних розцінок і критерій ремонту. Лише ясність і довірчі відносини дозволить вам отримати високоякісний ремонт, а фірмі – шляхетного клієнта.
-Фуражка Деформує голову. (Моріс Дрюон)





Більше новин


Прокоментуй новину