Переваги і недоліки заднього приводу

0

Багато хто сумнівається у виборі між передньо-і задньопривідним автомобілем. Напевно, кожен замислювався, який привід краще? Давайте обговоримо достоїнства і недоліки заднього приводу. Почнемо з преімущств. Одним з головних плюсів заднього приводу є краща керованість автомобілем, так як немає впливу на рульове колесо з боку провідних коліс, а також при натисканні на педаль газу весь вагу автомобіля переноситься назад, і задні колеса притискаються до дорозі краще ніж передні, що сприяє набагато кращому зчепленню з покриттям. Відомо, що основною функцією передніх коліс є завдання напрямку їзди, а всі зусилля передаються на задню вісь і, тим самим, проходити повороти на задньому приводі більш комфортно і набагато простіше. Невипадково багато досить дорогі автомобілі, наприклад, БМВ і професійна вантажна техніка Scania, Ford, Volvo Trucks, TATRA, Hyundai, Man, Mercedes-Benz оснащуються саме заднім приводом.

Перейдемо до мінусів, хоча їх набагато менше ніж плюсів. У будь-якому заднеприводном автомобілі є карданний вал, і тому уздовж салону розташований тунель, що несильно, але все ж зменшує площу салону і створює незручності для розташованих на другому ряду пасажирів. У зв’язку з цим автомобіль із заднім приводом важче, що тягне за собою великі витрати на бензин. Через те, що на задньопривідних автомобілях використовується безліч деталей, які відсутні в передньопривідних, вартість таких машин значно вище, і може знадобитися така послуга, як професійний ремонт карданних валів. У зимових умовах, при різкому натисканні на педаль акселератора, схильність до заносу задньої осі велика, що робить машину трохи менш керованою.

Але не можна не сказати, що задній привід значно програє на бездоріжжі, так як у його значно гірше прохідність, ніж в передньопривідних автомобілів. Автомобілі з заднім приводом динамічніші, а в разі виникнення заносу, керувати ним набагато простіше, ніж на передньому приводі, для цього достатньо всього лише відпустити педаль газу. Ну а що стосується перемикання передач, то у задньопривідних автомобілів воно відбувається набагато швидше і зручніше, ніж на автомобілі з переднім приводом, а все за рахунок меншого ходу важеля перемикання передач і також відсутності кулисного пристосування. Потрібно відзначити, що даний привід має менший радіус розвороту. Завдяки подовжньому розташуванню силового агрегату, який розташований на пом’якшуючих елементах, практично відсутні вібрації кузова, а сидячи на задніх сидіннях, складно навіть сказати працює двигун, чи ні. Завантаження по всіх осях ідеально розподілена, також добре розподіляється робота між шинами, що запобігає їх швидкий знос.


Не пропустіть