Як надійно вбити автомобіль?

Можна все зробити швидко – управляти в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, наплювати на правила дорожнього руху і так далі. Якщо ж хочеться привести авто в непривабливе стан за пару років, то наведемо дев`ять рекомендацій, використовуючи які можна домогтися поставленої мети. Заміна масла. Якщо регулярно додавати нове масло, то його повна заміна не потрібно. Насправді погіршуються характеристики масла, наприклад термічна стійкість, в’язкість та інші. Доливання ситуацію не виправить. Тиск повітря в покришках. Мале або збільшений тиск в шинах зменшують термін їх експлуатації, при цьому істотно знижують тягові і гальмівні показники. Це не тільки збільшений витрата палива, але і втрата керованості. Холодний двигун. Хороший спосіб угробити двигун машини. Згоряння суміші буде неефективним, поки двигун не нагріється до рекомендованої виробником температури.

Малоефективне згоряння пального обов’язково призводить до утворення кислот і токсинів, які з часом знищують деякі частини двигуна. Масло також набуває потрібні показники плинності при певному нагріванні. Короткі поїздки шкодять. Двигун не досягає показників робочої температури. Ще один мінус – каталізатор не буде працювати з потрібною віддачею, ніж зменшується його життя. Високі обороти. На підвищених обертах двигун працює з перенапругою, його складові рухаються на гранично допустимих швидкостях. Якщо під час їзди регулярно утримувати стрілку тахометра в червоній зоні, можна втратити шатун.

Коробка перемикання передач. Часто зустрічається звичка утримувати руку на важелі. Це прямий шлях до втрати агрегату: ручка жорстко пов’язана з механізмом КПП, тому навіть незначне рух руки на нерівній дорозі або в такт мелодії переносяться на селектор. Що призводить до додаткових навантажень. Зчеплення. Утримувати педаль вичавленої на світлофорі або в пробці також непоганий варіант «вбивства». Підшипник зчеплення можна викинути десь після 15 000 км. Неправильна передача. Дуже сильно гвалтує двигун невірна передача. Завищена – зайве напружує двигун близько кривошипа. Зниження – призводить до підвищеним оборотам, а така ситуація розглядалася вище. Брудне транспортний засіб – це хороший привід для працівника ГИБДД зробити гаманець водія тонше і відмінні умови для корозії. Залежність проста – чим машина брудніше, тим краще йде процес корозії.ожна все зробити швидко – управляти в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, наплювати на правила дорожнього руху і так далі. Якщо ж хочеться привести авто в непривабливе стан за пару років, то наведемо дев`ять рекомендацій, використовуючи які можна домогтися поставленої мети. Заміна масла. Якщо регулярно додавати нове масло, то його повна заміна не потрібно. Насправді погіршуються характеристики масла, наприклад термічна стійкість, в’язкість та інші. Доливання ситуацію не виправить. Тиск повітря в покришках. Мале або збільшений тиск в шинах зменшують термін їх експлуатації, при цьому істотно знижують тягові і гальмівні показники. Це не тільки збільшений витрата палива, але і втрата керованості. Холодний двигун. Хороший спосіб угробити двигун машини. Згоряння суміші буде неефективним, поки двигун не нагріється до рекомендованої виробником температури.

Малоефективне згоряння пального обов’язково призводить до утворення кислот і токсинів, які з часом знищують деякі частини двигуна. Масло також набуває потрібні показники плинності при певному нагріванні. Короткі поїздки шкодять. Двигун не досягає показників робочої температури. Ще один мінус – каталізатор не буде працювати з потрібною віддачею, ніж зменшується його життя. Високі обороти. На підвищених обертах двигун працює з перенапругою, його складові рухаються на гранично допустимих швидкостях. Якщо під час їзди регулярно утримувати стрілку тахометра в червоній зоні, можна втратити шатун.

Коробка перемикання передач. Часто зустрічається звичка утримувати руку на важелі. Це прямий шлях до втрати агрегату: ручка жорстко пов’язана з механізмом КПП, тому навіть незначне рух руки на нерівній дорозі або в такт мелодії переносяться на селектор. Що призводить до додаткових навантажень. Зчеплення. Утримувати педаль вичавленої на світлофорі або в пробці також непоганий варіант «вбивства». Підшипник зчеплення можна викинути десь після 15 000 км. Неправильна передача. Дуже сильно гвалтує двигун невірна передача. Завищена – зайве напружує двигун близько кривошипа. Зниження – призводить до підвищеним оборотам, а така ситуація розглядалася вище. Брудне транспортний засіб – це хороший привід для працівника ГИБДД зробити гаманець водія тонше і відмінні умови для корозії. Залежність проста – чим машина брудніше, тим краще йде процес корозії.





Більше новин


Прокоментуй новину