Як правильно підготувати автомобіль до осені

0

З настанням осені і приходом прохолодної погоди водіям необхідно проявити додаткову обережність на дорогах. Волога, листя, перші заморозки все це небезпечні чинники, існуванням яких не варто нехтувати.

Але особливу увагу потрібно приділити підготовці свого транспортного засобу. Міжсезоння – погане як для машини, так і для водія-яку пору року, передає «Народна Правда» з посиланням на kremen.today.

Абсолютно всім водіям відомо, що автомобіль потребує підготовки до зими, а відноситься це до осені? Для того щоб продовжити експлуатацію вашої машини і убезпечити власне життя, необхідно перед початком сезону дощів провести ряд простих маніпуляцій.

І як в умовах осені, втім, як і взимку, перший критерій, турбує більшість з нас – це безпека, то для її забезпечення необхідно упевнитися в належний технічний стан автомобіля. Для початку, зверніть увагу на стан гуми на колесах. Якщо вона вже стерта до межі, необхідно якомога швидше зняти і поставити нову. Проблема в тому, що в осінній час зростає кількість опадів і по мокрій дорозі використовуватися стерті колеса вкрай небезпечно. Великий ризик втратити управління, потрапити в занос, або злетіти на узбіччя. Тому, оціните реальний ступінь зношеності гуми і визначте, вона зможе забезпечити стійкість на вологому покритті.

Для оцінки стану протектора потрібна лінійка. За технічним регламентом залишкова висота протектора повинна налічувати мінімум 1,6 міліметра. Міняти гуму потрібно на СТО, де проведуть і балансування шин. І на додаток нагадаємо, якщо рано вранці трава під ногами хрумтить від інею, а середньодобова температура нижче 7 ° C, то пора «перевзувати» авто в зимову гуму.

Наступний етап – це перевірка всіх освітлювальних приладів, щіток склоочисника. Так як восени темніє рано, не виключено, що вам часто доведеться їздити на машині вже з увімкненими світловими приладами. Тому переконайтеся, що всі справні лампи, які світять яскраво і забезпечують вас достатнім рівнем видимості. Якщо до приладів освітлення претензій немає, перевірте працездатність двірників. При необхідності, замініть щітки, так як в сильний дощ вони просто не будуть справлятися.

Слід пам’ятати, що при їзді поза населеними пунктами, потрібно включати ближнє світло фар. Це правило діє в Україні щорічно з 1 жовтня по 1 травня.

Досвідчені водії знають, що лобове скло автомобіля і бічні стекла постійно покриваються росою, запотівають.

Лікується така біда дуже просто – купуйте спеціальний спрей-антизапрівач і нанесіть на внутрішню поверхню скла. Спрей тримається менше, ніж рідина для ручного нанесення, але з ним не потрібно возитися.

За часів, коли не існувало навіть такого поняття, як спрей-антизапрівач, водії обходилися саморобним «Антизапотівателі», який готували з однієї частини насиченого розчину кухонної солі і двох частин гліцерину. Випробувано – дідівський метод працює не гірше, користуйтеся на здоров’я.

Ні в якому разі не економте на «двірників», зробіть профілактичну заміну з початком осені, причому вибирайте моделі дорожче, так як дешеві можуть подряпати скло. Якщо недавно міняли – купіть і покладіть в «бардачок» про запас – вони швидко зношуються і зайвими не будуть

У дощову погоду, при дрібних опадах добре допомагає засіб «антидощ». Краплі просто зісковзують з лобового скла, не залишаючи слідів, і «двірники» можна не включати до сильної зливи. «Антидождь» діє протягом двох-трьох годин, а засіб, наноситься вручну за допомогою губки – до 6-8 годин. Існують і більш дорогі засоби, вартість яких приблизно в п’ять разів вище, ніж у звичайних. Однак, однією обробки вистачає на термін близько 8-10 місяців. При швидкості руху 60 км / год, виникає ефект «самоочищення» від поверхні води і забруднень так, що відпадає необхідність користуватися щітками склоочисника. Під час дощу або снігу, скло «миє сама себе», так як скочуються краплі води під впливом зустрічного повітряного потоку, збирають і видаляють забруднення.

«Антидождь» необхідно обробити й розсіювачі фар. Той же ефект – рідше доведеться зупинятися і протирати ганчіркою, так як бруд зісковзує разом з водою.

Слід перевірити герметичність стиків вітрового скла. Наприклад, полийте сильним струменем води на місця вклейки і перевірте, чи немає течі. Обов’язково огляньте гумові ущільнювачі «двері-кузов» і «скло-двері». Перші перевірте на пошкодження. Другі – на щільне прилягання до скла, інакше потрапляє мокрий пісок швидко подряпає скло при опусканні-підніманні.

Автомобіль восени через високого відсотка вологи і щодо теплого повітря сильно піддається корозії. Згадайте, чи не було на вашому авто іржі, оголеного металу, адже осені метал може швидко згнити. Перевірте, в якому стані знаходиться днище, при необхідності краще провести антикорозійну обробку.

В першу чергу слід обробити кузов спеціальними антикорозійними засобами, причому зробити це краще ще до формування перших осередків іржі. Особливу увагу приділяємо закритим порожнинах кузова, так як вони дуже погано провітрюються, в них часто потрапляє пил, а остання відмінно вбирає вологу.

Фахівці кажуть, що лакофарбове покриття автомобіля в осінній період піддається впливу так званого «колія» потоку повітря, куди входять частинки бруду і піску. До того ж від частого миття на машині з’являється безліч мікроскопічних подряпин.

Щоб допомогти кузову, можна скористатися спеціальними шампунями, мастиками і полиролями, які на поверхні створять захисну плівку. Якщо ви їздите на автомийку, то віддайте перевагу високому тиску, але якщо тільки машина не була пофарбована і зашпакльована. Якщо на кузові є глибокі подряпини і відколи, то їх рекомендується підфарбувати.

Не забудьте упевнитися в справності основних вузлів, що відповідають за безпеку – стан гальмівної системи. Для цього, перевірте знос колодок, стан гальмівних шлангів, а також реакцію автомобіля на натиснення педалі гальма.

Не слід забувати і про користь від кондиціонера в прохолодну і сиру осінню погоду. Крім того, що кондиціонер охолоджує салон, він ще й осушує повітря в ньому, що перешкоджає запотіванню скла. Ну а з обігрівачем все ясно: якщо піч гріє не дуже добре, то задоволення від водіння сумнівне.

Обігрівач бере тепло від двигуна, тому перевіряти його слід грунтовно прогрітому двигуні. Виставите регулятор на максимум – тепло повинно почати діяти миттєво. Якщо цього не відбулося, то ймовірно, засмітився радіатор опалення. А у автомобіля з клімат-контролем причиною цього може бути несправний датчик температури.

Перевірте, у всіх напрямках надходить повітря: направте його в ноги, на скло або в обличчя. Якщо в якомусь напрямку тепле повітря не дме, то перевірте заслінки – їх могло заклинити, а у машини з «кліматом» це знову ж таки може бути пов’язано з вийшли з ладу блоком управління або датчиком кліматичної системи.

Ремонтувати обігрівач досить складно, тому автовласникам краще звернутися за допомогою на СТО.

Осіння підготовка автомобіля включає в себе перевірку справності всіх важливих механізмів машини, усунення наявних навіть легких несправностей, а також зміна свого стилю їзди. При дотриманні всіх правил, вам буде комфортно пересуватися на автомобілі в будь-яку погоду, в будь-який час року, а головне – бути в цілковитій безпеці.

Джерело narodna-pravda.ua

Не пропустіть