Готуємо авто до зими

0

Кілька порад автомобілістам, аби взимку було комфортно їздити та надійно зберігати автомобіль

Зима вже на порозі, а це значить, що автомобіль потрібно готувати до холодного періоду експлуатації. Український клімат відрізняється від європейського, і простою зміною покришок тут не обійтися. Пропонуємо вашій увазі кілька порад, як найкраще підготувати своє авто до українських морозів.

Гумки склоочисників

Від видимості взимку залежить і безпека їзди. Особливості українського клімату (спекотне літо, холодна зима) сприяють швидкому зносу гумових деталей “двірників”. Влітку вони розсихаються, взимку – покриваються льодом. До того ж асфальт взимку посипають досить агресивними засобами, які з-під коліс машин, що їдуть попереду, потрапляють на лобове скло і помітно прискорюють знос щіток склоочисників.

Рідини не повинні замерзати

Список рідин, які потрібно перевірити перед настанням холодів: мастило в двигуні, трансмісії, рідина в системі охолодження і рідина в бачку омивача скла. Як показує практика, взимку найкращим чином зарекомендували себе синтетичні мастила. А рідина системи охолодження і омивача повинні відповідати сезону та мати достатній “запас міцності”, щоб нічні морози не піднесли неприємний сюрприз.

Впорядкуйте дроти і свічки

Від якості їхньої роботи залежить не тільки стабільна робота двигуна, але і витрата палива. Не полінуйтесь до цього заїхати на найближчу СТО і попросити перевірити цілісність проводівта іскру в свічках.

Перевірте фільтри

Новий фільтр двигуна допоможе уникнути надмірного утворення конденсату через перепад температур і захистить двигун від попадання пилу. Вода в двигуні може стати причиною гідроудару і надалі призвести до необхідності ремонту двигуна, а пилюка здатна пошкодити стінки циліндрів, що стане причиною нерівномірної роботи двигуна і утворення надмірної кількості вихлопних газів.

Стежте за пальним

Намагайтеся, щоб паливний бак був якомога частіше наповнений. Таким чином на його стінках не буде накопичуватися і намерзати конденсат, а кристали, що утворилися, не потраплять в паливну систему. Паливний насос може вийти з ладу чи форсунки, куди вода потрапить під високим тиском.

Перевірте акумулятор

Під час морозів акумулятор піддається сильним навантаженням. Мінусова температура може скоротити час його роботи, а інколи і зовсім вивести з ладу. Перед настанням холодів достатньо виконати нескладну профілактику: перевірити чистоту клем, затягнути кріплення тугіше, перевірити напругу розімкнутого ланцюга (нормальний показник – 12,5-12,9 В). Також не рекомендують надовго вмикати споживачі енергії на холостому ходу і, тим більше, при вимкненому двигуні.

Джерело pogliad.ua

Не пропустіть