Переваги та недоліки низькопрофільних шин в порівнянні зі звичайними

0

У чому перевага, а в чому недолік низькопрофільних шин, які бувають у них маркування і якщо є сенс переходити на них? Про це поговоримо в даній статті. Першим, що відповість фанат тюнінга автомобіля на питання як визначає «круту машину» від звичайної, він обов’язково назве низькопрофільні шини. Завдяки великому радіусу дисків і вузькій смузі гуми такі колеса виглядають в рази красивіше і агресивніше. Багато запитають – а як воно відображається на русі? Адже багатьом машина потрібна не тільки, щоб її милуватися. Але щоб правильно все зрозуміти, потрібно розібратися що взагалі собою являє низькопрофільна шина. Зазвичай шини маркуються так: 235/45 R20. Буква «R» вказує на діаметр диска, на якому тримається шина, блок цифр 235/40 означає, що ширина шини 235 мм, а відношення висоти профілю в ній становить 45%.

Спочатку вважали, що низькопрофільною можна вважати гуму з співвідношенням менше 70%. Але часи змінюються, і цей показник знизився до 55% і нижче. Виходячи з цього, назріває питання – навіщо потрібні такі шини? Кожен знає, що з року в рік машини стають більш потужними, і природно швидкісними, а висока швидкість вимагає підвищення гальмівних якостей автомобіля. Забезпечити це можна двома параметрами: площею контакту шини з дорогою і розмірами диска. Якщо виразиться простіше, то для поліпшення гальмівних якостей потрібно збільшити діаметр гальмівного диска, який обмежений діаметром колісного обода. А оскільки не можна постійно збільшувати діаметр колісних дисків, доводиться жертвувати зменшенням висоти профілю.

Відповідно, потрібно збільшувати ширини шини для збільшення площі контакту з трасою. Також це впливає на обсяг повітря в шині, якого стало менше через зниження висота. Це в свою чергу є причиною, чому швидкісні характеристики низькопрофільних шин в рази вище звичайних – вони розраховані на швидкість від 210 км / ч. Але що ж дають низькопрофільні шини? Вище були перераховані швидкісні і гальмівні властивості; також завдяки їм на поворотах машина менше розгойдується, а це разом з поліпшеним зчеплення м з дорогою дає прекрасну керованість автомобіля. Але як це зазвичай буває – без ложки дьогтю не обійшлося. Такі шини страждають декількома хворобами, які обумовлені як їх характеристиками, так і нашими дорогами, а це втрата амортизаційних якостей через зменшення об’єму повітря в камері; більш низький ресурс шин; шум через великої площі контакту з дорогою, що в свою чергу призводить до аквапланування; підвищення навантаження на гідропідсилювач керма; можливі проблеми на шиномонтажі (особливо в глибинці); необхідність стежити за тиском у шинам, щоб не трапилася аварія; ціна.

Як бачите, все пристойно набралося. Якщо ви часто любите проводити час на закритих автодромах та маєте фінансами, то рішення за вами. Але якщо ж ви живете за містом, де якість дорожнього покриття залишає бажати кращого, то правильніше буде залишатися на традиційних шинах.


Не пропустіть