Як боротися з неякісним паливом?

Згідно з даними незалежних досліджень, на ринку вітчизняного пального приблизно 50% не відповідає стандартам якості. Як вважає Олексій Дідів, член-кореспондент РАН і професор РГУ нафти і газу ім.Губкіна, основною проблемою є старе обладнання і технології нафтопереробної промисловості, тому на ринку відчувається дефіцит високооктанового бензину високої якості, а щоб задовольнити попит, виробники хитрують. Частина цього бензину порушує екологічні норми зважаючи перевищеного кількості бензолу, сірки і т.д. Це вже прерогатива Департаменту природокористування і охорони навколишнього середовища, які публікують інформацію про якість палива на різних АЗС. Але навіть заправка на хорошій АЗС з «білого» списку – не завжди гарантія того, що свічки і двигун будуть чистими.

У так званих «екологічних показниках» відсутній такий параметр як наявність заліза в паливі, незважаючи на те, що металовмісні присадки – основний спосіб фальсифікації пального. Прикладом такої присадки є фероцен, який крайней згубно відбивається на роботі двигуна, а щоб приховати сліди заліза, часто додається в паливо маса хімії, якої насправді там не повинно бути. Через це паливо проходить формальну «сертифікацію» і відповідно заправка, торгуюча таким «бензином», вноситься до «білого» списку. Наслідками такої заправки може стати відвідування сервісної майстерні, адже страждають клапана, їх сідла і форсунки, а такий ремонт влетить вам у копієчку.

Страждають каталізатор і свічки запалювання. Останні перевірити дуже просто – викрутити будь-яку свічку і огляньте її ізолятор – якщо на ньому рудий наліт, то доведеться купувати повний комплект. Добре, якщо ви власник машини з рядним двигуном – такий комплект коштує приблизно до 1500 руб. Але якщо у вас V-подібний або опозитний двигун, то вам доведеться розщедриться на 3 тис. Руб. тільки за послуги майстра. Що ж стосується каталізатора, то він коштує від 10 тис. Руб., Але більшість водіїв намагаються економити, і беруть пламегаситель, які варто від 4 тис. Руб. Хочеться відразу відзначити, що на європейському ринку металовмісні присадки заборонені тамтешніми законами, а от у Росії зважаючи на дефіцит високооктанового палива було знято заборону кілька років тому. Незважаючи на те, що ще в лютому 2008 р було опубліковано постанову Уряду РФ про заборону використання металовмісних присадок, його дія була в черговий раз відкладено.





Більше новин


Прокоментуй новину