Перевірка двигуна після капремонту на «Класики»

0

Після того двигун після капітального ремонту буде зібраний, його потрібно перевірити, тобто завести автомобіль. Але на ділі це виявляється не так просто, особливо. якщо ви займалися ремонтом самостійно. Щоб почати перевірку, потрібна буде малопотужна лампочка на 12 В, причому помістити її слід в закритий патрон, оскільки вона може колись знадобиться. Потім за допомогою паяльника підведіть дроти довжиною близько півметра і на їх кінці припаяйте невеликі щипці (вони ж «крокодили») для підключення до двигуну. Починайте прокручувати двигун за колінчастий вал, перед цим зім’явши і встановивши на місце свічок папір, бажано газетну. Під час прокрутки клонували, папір повинна вистрілити, а якщо цього не відбулося, то значить ви нещільно її вставили. Для другого методу потрібен помічник, тобто щоб один прокручував, а другий вставив палець в отвір свічки.

Після цього повинен бути вихлоп. Як тільки він стався, потрібно зупинитися і, подивившись на мітки, повторити цю операцію на першому циліндрі. Якщо мітки по колінчастого валу і распредвали не співпали, потрібно провести аналогічну процедуру з четвертим циліндром. При збігу міток встановіть їх точно, прокрутивши коленвал трохи назад і потім вперед. Після цього потрібно встановити розподільник запалювання так, щоб бігунок і контакт на його кришці збігалися за номером з тим циліндром, де був вихлоп. Врахуйте, що розподільник запалювання повинен мати достатній хід для налаштування більш раннього і пізнього запалювання. Стосується це автомобілів сімейства ВАЗ 2101-2107 («класики»).

У більшості випадків на автомобілях розподільник запалювання ставати на зміщений паз і по-іншому його встановити не вийде. Візьміть лампочку і приєднайте кінець дроту до переривач, а інший киньте на масу. За допомогою розподільника ловіть момент, коли вона починає запалюватися, тобто плавний перехід з вимкненого стану до включеному. Це означає, що якщо ви точно уловите момент переходу, то вам буде легше завести автомобіль. Потім несильно затисніть розподільник і спробуйте завести двигун. Передбачається, що паливна система повинна бути справною, про те, як працює паливний насос, читайте тут. Після того, як двигун заведеться, одна людина має крутити розподільник, щоб правильно вибрати початок запалювання, а другий повинен тиснути на педаль газу, щоб двигун не заглох. Як бачите, з однією машиною нічого складного в самостійному ремонті двигуна, а з іншого неохота ризикувати. Тому вирішувати вам – звертатися до фахівців, на що будуть потрібні додаткові гроші, або пробувати самому.