Як правильно їхати по поганій дорозі?

Влітку кожен з нас хоча б раз виїжджає за місто на природу, в село або на дачу. Не завжди шлях до цього місця пролягає по рівній асфальтованій дорозі, а найчастіше по бездоріжжю, де водіям доводиться показувати всю свою спритність, вправність і професіоналізм. Якщо ви не є водієм позашляховика, а маєте тільки звичайну легковик, то вам стануть корисні, і, напевно, цікаві рекомендації водіння машини по поганій дорозі і бездоріжжю. Якщо ви вирішили їхати на дачу, то, природно, в автомобілі будете не один, і при цьому завантажте чимала кількість речей. Вага автомобіля буде не малий. Якщо ви побачили складний ділянку дороги і сумніваєтеся в його подоланні, розвантажите автомобіль, висадіть всіх пасажирів. Таким чином, збільшиться тяга мотора, але, навіть якщо ви застрягнете, вас буде кому витягнути або підштовхнути.

Ще одне золоте правила – якщо ви побачили складна ділянка дороги, зупиніться, вийдіть з автомобіля і розгляньте уважно дорогу: оціните глибину калюж, стійкість грунту. На такі моменти краще з собою возити гумові чоботи. Далі розглянемо кілька практичних порад у подоланні деяких складних дорожніх ділянок.

Подолання броду
Якщо вам перегороджує шлях брід, то потрібно вийти з машини і оглянути всю ділянку дороги: спуск в брід і виїзд з нього, виміряти глибину (тут будуть необхідні гумові чоботи), визначити твердість поверхні. Якщо ви вирішили, що ваш автомобіль впорається з цією ділянкою дороги, починайте переправу. Рухатися треба на 1-й передачі, максимум на 2-й. Намагайтеся їхати повільно, щоб було менше бризок, і ви не залили двигун. Якщо спробувати їхати швидко, піднята при русі хвиля може потрапити через повітряний фільтр, і тоді відбудеться гідроудар, через якого двигун стовідсотково вийде з ладу.

Їзда по купинах і горбистою дорозі
На ґрунтових дорогах часто утворюються колії, глибина яких може досягати 20 сантиметрів і більше. Якщо легковий автомобіль потрапить в таку глибину, то він ляже на днище. Тому, якщо ви потрапили на таку ділянку дороги, намагайтеся зміщуватися трохи вбік, щоб колія була під машиною. Рухатися треба на першій передачі, повільно, щоб машина не вдарилася бампером про купину, і її не викинуло в колію.

Їзда по дорозі з боковим ухилом
Бічний ухил дороги теж проходять на першій швидкості, внатяг, для запобігання пробуксовки. Якщо в попередньому випадки ми уникали попадання в колію, то з такою перешкодою на дорозі, нам потрібно одну із сторін автомобіля запустити в колію, щоб не з’їхати в бік і не впасти в кювет. Колія стане бічним фіксатором, який не дасть автомобілю піти убік, особливо якщо дорога в момент вашого руху буде слизька. Після подолання дороги з боковим ухилом, зупиніться і уважно огляньте дорогу далі.

Подолання косогору
Пам’ятайте, не починайте рух, якщо ви уважно НЕ оглянули шлях. Косогор потрібно долати, попередньо розігнавшись. Намагайтеся долати його не по прямій, а злегка по діагоналі, так як машина може підстрибнути на самій вершині, а русі по діагоналі пом’якшить перехід від підняття до спуску. Якщо ви уважно ознайомилися з даними рекомендаціями, можете сміливо планувати заміську поїздку і бути впевненим у безпеці.





Більше новин


Прокоментуй новину