Як працює коробка передач DSG?

Direct Shift Gearbox є одним з типів коробки автомат, яка по іншому називається коробка DSG. Цей тип АКПП сьогодні найдосконаліший і найнадійніший, і, як прогнозують експерти, найближчим часом її будуть встановлювати на чверті всіх машин, що випускаються. Особливість цього типу КПП в наявності подвійного зчеплення, завдяки якому забезпечується підвищена динаміка розгону. Цю коробку використовують на автомобілях Шкода, Ауді, Сеат і Фольксваген. Також слід зазначити наявність двох варіантів виконання коробки DSG з 6-ю ступенями і мокрим зчеплення м, а також 7-и ступінчастою з сухим. Які існують відмінності між ними? У варіанті з мокрим зчепленням всі механізми КПП знаходяться в маслі, яким одночасно змащуються і охолоджуються робочі поверхні деталей.

DSG з шістьма ступенями в основному встановлюють на потужних машинах, семиступінчасті на машинах В і С класу, рідко на D класі. При сухому зчепленні робота відбувається з меншою кількістю масла усередині картера КПП і меншим опором. Завдяки цьому, автомобіль витрачає менше палива, але зменшується ресурс коробки. Саме тому коробці передач, що має сухе зчеплення, ремонт може знадобитися набагато раніше, ніж коробці з мокрим зчепленням. Всі семиступінчасті КПП сьогодні переводяться на використання мокрого зчеплення, як найнадійнішого типу трансмісії. Ресурс обох варіантів виконання досить великий. Розглянемо інші достоїнства цього типу трансмісії.

Переваги коробки DSG
DSG – це коробка напівавтомат, тому керувати нею можна самостійно. Для підвищення або зниження передачі використовується легкий поштовх важеля КПП в сторону, в плюс або в мінус. Автоматичний варіант забезпечує більший комфорт, і створюється враження руху машини на одній передачі, без відчутних ривків при перемиканні і втрати потужності. Це призводить до іншого перевазі – збільшення динаміки розгону. Незаперечний плюс DSG полягає в унікальній технології зчеплення, що дозволяє заощадити на паливі, приблизно 20% в порівнянні з традиційною АКПП. Перевагою є конструкція коробки, завдяки запозиченню деяких елементів з механіки, забезпечується висока надійність DSG.

Недоліки коробки DSG
Недолік коробки перемикання передач DSG полягає у високій вартості автомобілів, оснащених цією коробкою і великих витратах на їх ремонт. Це робиться виробниками і часто працівниками СТО навмисно. У цього типу АКПП є більш дешевий конкурент – коробка передач CVT. Варіатор може використовуватися на малопотужних машинах, забезпечуючи плавність руху і розгону. Однак DSG можна встановлювати на автомобілях, що мають потужні движки і забезпечують високу динаміку, що є головним критерієм вибору для багатьох покупців.





Більше новин


Прокоментуй новину