Про що забувають багато водіїв, коли накачують шини?

Підкачка коліс у автомобіля – звична і, здавалося б, елементарна дія. У кожного водія є з собою компресор або ножний насос, яким можна в будь-який момент підкачати колеса. Ті ж, у кого немає з собою насоса, можуть заїхати на АЗС, де, швидше за все, буде великий компресор для накачування шин. Але навіть у такій простій операції є свої нюанси, про які потрібно обов’язково знати кожному водієві.

Правильний тиск
На кожній машині є спеціальна табличка, на якій виробник вказав необхідний тиск в передніх і задніх шинах. Тиск змінюється в залежності від діаметра встановлених на машину коліс і ступеня її завантаженості. Тому перш ніж підкачувати колеса, обов’язково подивіться, яким має бути рекомендований тиск. Якщо не дотримуватися цього правила, то у автомобіля не тільки погіршиться керованість, але і підвищиться швидкість зносу покришок, а також збільшиться витрата споживаного палива.

Коли не можна підкачувати?

Якщо рухаючись кілька годин по трасі ви зупинившись на перекус раптом помітили, що шина на якомусь колесі трохи спустила, то не поспішайте її накачувати. Від довгої їзди і тертя об асфальт шини розігрілися, а, відповідно, і повітря в них, тому показання манометра можуть бути не точними. Краще постояти півгодинки, почекати, поки охолонуть колеса і тільки після цього перевірити в них тиск і при необхідності підкачати.

Про шкоду надмірного тиску

Багато водіїв вважають, що злегка перекачані шини – це добре, тому що машина менше буде кренитися в поворотах і впевненіше проходити нерівності на дорозі. Але це помилкова думка, що може обернутися передчасним зносом шин. Помічено, що якщо трохи перекачати шини, то при їзді по трасі на таких колесах, машина витрачає трохи менше палива. Але якщо водій переборщить з тиском, то зробить тільки гірше – і бензин не заощадить, і керованість погіршить.


Не пропустіть