Паливні присадки для дизельних двигунів

0

Умови роботи дизельних моторів більш суворі, ніж бензинових. Хтось не звертає на це уваги, проводячи тільки планове технічне обслуговування, хтось же прагне всіляко збільшити ресурс роботи двигуна, поліпшити умови його функціонування. Тим, хто належить до другого типу автолюбителів, слід знати, що існую спеціальні присадки для дизпалива, що збільшують ресурс двигуна. Присадок існує кілька видів. Деякі з них мають очищує дією як всієї паливної магістралі, так і форсунок окремо. Інші насичують паливо, роблять його якісніше і надають потужності двигуну. Досить популярні в холодних регіонах так звані «депресорні» добавки – вони дозволяють завести мотор навіть в самий суворий холод, перешкоджаючи кристалізації солярки.

Вибір виробника
На ринку представлено безліч фірм, що пропонують присадки. Серед їхньої продукції попадається як варіанти екстра-класу, так і середнячки. Серед визнаних лідерів можна назвати фірми Liqui Moly, HADO й присадки Castrol TDA. Багато хто вважає кращими саме останні. Вибір якісної присадки вкрай важливий! Бензинові мотори не так чутливі до ухудшившимся умовам роботи, але дизельний двигун може не перенести змін до гіршого.

Що повинен отримати споживач?
На думку споживачів і фахівців, присадки для дизпалива повинні відповідати наступним вимогам і побажанням:

Двигун повинен працювати рівніше і тихіше – зазвичай дизелі досить гучні, і зниження рівня шуму буде важливим в очах споживача;
Має покращитися динаміка двигуна, його здатність виходити на високі обороти. Дизелі, як правило, не дуже-то розторопні, а якісні присадки це усунуть;
Очікується зниження витрати палива. Як правило, різниця на «беспрісадочной» солярці і паливі з присадками невелика, всього близько 5%, але навіть це вже істотно, враховуючи постійно зростаючі ціни на пальне.
В цілому, присадки можуть поліпшити роботу дизельного мотора, зробити його функціонування легше і створити більш сприятливі умови для експлуатації. Але це вірно тільки у випадку, коли двигун не зношений і не має серйозних неполадок. У разі ж, коли двигун «дихає на ладан», його не врятують ніякі присадки, і вибір варто тільки між капітальним ремонтом з перебиранням двигуна і заміною силового агрегату на новий.


Не пропустіть