Зарядний пристрій для автомобільного акумулятора

Акумуляторна батарея – важлива деталь будь-якого автомобіля, оскільки вона живить електроенергією бортову мережу автомобіля. Тому дуже важливо підтримувати її в робочому стані, проводити технічне обслуговування акумулятора. Багато хто вважає, що акумулятор потрібен тільки для запуску автомобіля, а основним джерелом є генератор. Це не так, оскільки при декількох включених споживачах електроенергії генератор може не справлятися з навантаженням. У такому випадку додаткова енергія береться від акумулятора. Це призводить до того, що батарея розряджається (особливо в зимовий час) і її потрібно заряджати, незалежно від того, дешева чи це батарея вітчизняного виробництва або якісна продукція Бош, Варта і т.д. Для підзарядки користуються зарядним пристроєм, такий пристрій повинен бути у кожного автолюбителя. Оскільки акумулятори бувають різних типів, то і зарядні пристрої бувають різні.

Кожна з автомобільних батарей певного типу вимагає правильного підходу. Кислотна, вона ж свинцева акумуляторна батарея потребує систематичної, постійної підзарядки. Лужні батареї, такі як нікель-кадмієві, літій-іонні, нікель-металгідридні, перед введенням їх в експлуатацію потрібно тричі піддати операції зарядки-розрядки, а заряджати їх потрібно в міру потреби. Потрібно пам’ятати, що нікель-кадмієві батареї перед зарядкою потрібно повністю розряджати. У зарядних пристроїв існує кілька методів зарядки батареї. При першому методі використовується постійна сила струму. При такому методі батарея заряджається швидко, але така зарядка поступово руйнує акумулятор. При другому методі використовують постійна напруга. Особливістю такого методу є активна зарядка на початку процесу, яка в міру зарядки автомобільного акумулятора БОШ поступово знижується. Найпоширенішим методом є комбінований, оскільки він самий підходящий для зарядки.

Зарядні пристрої двох типів: зарядно-пусковий і зарядно-передпускові
Зарядно-пусковий пристрій примітний тим, що можна не тільки зарядити акумулятор, але і завести автомобіль при повністю сіла батареї. Але, якщо такий пристрій використовується тільки для підзарядки, то акумулятор потрібно знімати з автомобіля, інакше існує можливість спалити бортову мережу автомобіля.
Зарядно-передпускові пристрій використовується тільки для зарядки батареї, і завести від нього автомобіль не вдасться. Плюсом такого пристрою є можливість заряджати акумулятор, що не відключаючи його від бортової мережі, це важливо, якщо автомобіль обладнаний автоматичною коробкою передач.
Перед тим як купувати зарядний пристрій, потрібно дізнатися параметри бортової мережі машини і акумулятора. Не варто брати зарядний пристрій на ринку, оскільки існує ймовірність придбати неякісний прилад. Краще його придбати в спеціалізованому магазині. Потрібно вибирати прилад, що працює в автоматизованому режимі зарядки і має величину сили струму трохи більше, ніж потрібно для заряду акумулятора. Це забезпечить роботу зарядного пристрою без граничних навантажень.


Не пропустіть