Заміна циліндра гальмівного барабана

Циліндр гальмівного барабана, який розсовує колодки в протилежні сторони тим самим стикаючись зі стінками барабана, що викликає зупинку, а потім і гальмування, є важливою частиною гальмівної системи, так як є безпосереднім механізмом впливу зусилля гальмівної рідини на циліндр. Його несправності може бути наступна: неповна робота гальмівного циліндра барабана, що призведе до неповного впливу колодок і що загрожує неправильним розподілам зусилля на колеса і внаслідок занесення автомобіля при різкому гальмуванні. Заміна циліндра здійснюється наступним чином: перед зняттям необхідно злити гальмівну рідину з системи гальмування в яку-небудь ємність. Так як спереду стоять колодки, необхідно підняти колесо на домкрат і зняти його, при цьому необхідно що-небудь підкласти під автомобіль щоб уникнути падіння його.

Після того як колесо зняте і піднято вгору, акуратно знімаємо його барабан гальмівної системи заднього колеса. Для цього необхідно відкрутити кріпильні болти. Відкручуються простим торцевим ключем. Після того як барабан знятий знімаємо акуратно гальмівні колодки. Вони зафіксовані пружинами дуже важливо щоб вони не розлетілися в цілях техніки безпеки при знятті колодок. Коли колодки зняті, відкручуємо гальмівний барабан, попередньо злив його рідину в ємність. Гальмівна рідина отруйна, тому необхідно зливати її дуже акуратно, не потрапляючи в очі і шкіру. Після того як гальмівний циліндр знятий, необхідно провести його заміну.

Дуже важливо не зірвати різьблення кріплення після того, як все замінено. Встановлюємо гальмівні колодки в такому ж порядку в якому і знімали. Далі встановлюється кришка барабана, потім необхідно прокачати систему гальм. Прокачування гальм починається з лівого заднього колеса автомобіля, потім йде проти годинникової стрілки, потім прокачуються переднє ліве і так далі по колу. Прокачуються гальма для того, щоб гальмівні зусилля під час гальмування рівномірно розподілялися на колеса і не призводило до заносу автомобіля. Як тільки гальма прокачані, необхідно одягнути кришку барабана, а потім вже і колесо. Далі, потрібно перевірити якість роботи гальмівної системи.

Для цього необхідно покачати педаллю, якщо педаль не має провалів і працює рівно без будь-яких стукотів і механічного скреготу, то необхідно перевірити самі гальма в дії. Для цього необхідно розігнати автомобіль і різко загальмувати, бажано на асфальті, так як зчеплення автомобіля з асфальтом краще ніж з ґрунтовою дорогою і ви відразу відчуєте різницю в зусилля коліс якщо щось не так. Якщо автомобіль поводиться добре, якщо його не веде в сторони при гальмуванні, то можна з упевненістю сказати, що заміна гальмівного циліндра барабана була проведена якісно і що подальша експлуатація автомобіля виправдана.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Emanuele

    Normally I’m against killing but this article slreuhteagd my ignorance.