Як продовжити життя АКПП?

Серед вітчизняних власників вантажних автомобілів поширена думка, що автоматична коробка передач по надійності і практичності не зрівняється з механікою. Насправді причини недовговічності лежать в неправильній експлуатації. АКПП – це прекрасний вибір для автолюбителя, серйозно відноситься до своєчасного обслуговування і правильної експлуатації автомобільної трансмісії. Досить просто враховувати деякі нюанси користування автоматичною коробкою передач, щоб вона прослужила навіть довше, ніж механічна. Розглянемо основні вимоги, однакові як для тих, хто їздить на легкому авто, так і для водіїв вантажних автомобілів. Коробка-автомат явно не підходить для тих, хто в душі вважає себе стрітрейсерів і бачить у своїй цивільній машині справжній спорткар.

Справа в тому, що на великих оборотах стрімко нагрівається масло в коробці, через що сильно страждають фрікциони. По можливості краще водити автомобіль з АКПП плавно і без різких рухів. Не варто ризикувати навіть на самому сучасному автомобілі. Не варто часто перемикати трансмісію Ця проблема стосується всіх, у тому числі і власників вантажних автомобілів, яким в межах міста доводиться часто стояти на світлофорах, перемикаючи трансмісію на «нейтраль» або «паркінг». У результаті двигун і АКПП зношуються куди швидше, ніж при безперервній роботі. З іншого боку, своєчасне сервісне обслуговування і хороші запчастини урал і будь-яку іншу машину врятують від подібних проблем.

Своєчасна заміна масла
АКПП вимагає своєчасної заміни масла. Якщо в сервісній книжці зазначено, що робити це потрібно через кожні 60 000 кілометрів або інший визначений термін, то потрібно чітко слідувати вказівкам. Автоматична коробка передач при поганій якості масла зношується з дуже високою швидкістю, викликаючи необхідність швидкого ремонту.

Прогрів машини при сильному морозі
Заводячи машину при негативній температурі, потрібно спочатку включити режим драйву, не відпускаючи при цьому педалі гальма, а через пару хвилин перейти на реверс. Прогрів машину кілька хвилин можна спокійно вирушати в дорогу.

Завжди потрібно ставити машину на ручник
Автомобіль потрібно ставити на ручник незалежно від того, стоїть він під ухилом чи ні. Для цього потрібно спочатку зупинити автомобіль, потім перейти на режим паркінгу, не відпускаючи при цьому гальма і затягнути ручник, після чого спокійно заглушити двигун. Мотор запускається в зворотному порядку: спочатку натискається гальмо, після заводиться мотор, здійснюється перехід на Ріверс або драйв, після чого відтягується ручник і відпускається педаль гальма.





Більше новин


Прокоментуй новину