Пам’ятка по заміну поршневих кілець

Поршневі кільця необхідні, щоб забезпечити герметичність між поршнем і гільзою циліндра. Представлені компоненти відповідають за відведення тепла, є бар’єром при попаданні в камеру згоряння моторного масла.

Комплект поршневих кілець складається з двох компресійних кілець і з одного маслос’емного. Прийнято вважати найбільш навантаженим верхнє кільце компресійне, адже воно ближче розташовується до камери згоряння. Виріб відливають зі зміцненого чавуну, також піддають штучному старінню – це додає певну стабільність роботи. У компресійних кілець перетин прямокутної форми. Подібна конфігурація знижує можливість закоксовиванія. Шаром хрому покривають поверхню кільця верхнього, на нижньому залишають шар молібдену. Подібні покриття виконуються в бочкообразной формі – покращує «накочення» двигуна, зменшується ризик зносу.

На Маслос’емниє кільці є пружинний розширювач, деталь коробчатого типу. Мається зовні канавка з хромованими крайками. Подібний стандарт вироби зменшує витрату масла. Є замок на поршневих кільцях. У замку зазор під компресійні кільця складати повинен 0,5 міліметрів.

Встановлюючи поршневі кільця, зверніть увагу на те, щоб замки, які розміщені поблизу, були розгорнуті на 180 град. Щоб надіти кільця поршневі, використовують спеціальне пристосування. Також реально зробити обтиснення бляхою.





Більше новин


Прокоментуй новину