Ремонт головного гальмівного циліндра

Для ремонту головного гальмівного циліндра на таких автомобілях, як Daewoo (Lanos, Nexia), необхідний ремкомплект і гальмівна рідина. Що стосується інструментів, то тут все просто, головне обзавестися обтискним ключем 10-20 для відкручування штуцерів гальмівних трубок. Решта знаряддя праці – ключ на 12, два ріжкових ключа на 22 і груша (ighbw) для відкачування гальмівної рідини. Також в нагоді невелика викрутка і пасатижі. Грушею або шприцом видаляємо гальмівну рідину з бачка. На автомобілі Ланос потрібно також від’єднати шланг гальмівної рідини від бачка. Відпускаємо регулятори тиску. Шприцом (грушею) відбираємо гальмівну рідину з автомобільного бачка. Але на Ланосі нам ще потрібно отсоеденіть від бачка спеціальний шланг подачі гальмівної рідини в головний циліндр зчеплення.

Відпускаємо регулятори тиску задніх коліс і штуцера трубок. Для початку відпускаємо нижня частина регулятора тиску, а тільки потім основну. Далі, відкручуємо гайки кріплення циліндра до вакуумного підсилювача гальм. Після цього сміливо і повністю від’єднуємо гальмівні трубки. Знімаємо гальмівний циліндр з машини. Після цього знімаємо з циліндра ущільнювальне кільце, за допомогою викрутки знімаємо стопорне кільце. Виймаємо нутрощі циліндра. Дуже бажано чітко запам’ятати що за чим стояло, щоб потім не виявилося «зайвих» запчастин. Виймаємо з упаковки ремкоплекти нові деталі, збираємо, фіксуємо стопорним кінцем. Тепер візьмемося за регулятори тиску гальмівної рідини задніх коліс.

Нам потрібно розібрати їх, почистити, промити. Відкручуємо регулятор, виймаємо з циліндра пружинку і клапан. Розбираємо регулятор, очищаємо внутрішні деталі від забруднення. Після того як почистимо і продумаємо, збираємо воєдино весь цей конструктор. Повну затягування гайок можна призвести після повної установки циліндра на автомобіль. Далі – встановлюємо головний гальмівний циліндр, затягуємо штуцера і гайки, заливаємо нову гальмівну рідину.


Не пропустіть