Ремонт вакуумного підсилювача гальм

Для початку слід розуміти що несправності вакуумного підсилювача це не фатальна поломка яка призводить до виходу з ладу всієї гальмівної системи. В основному автомобілем просто ставати складніше управляти, також автолюбителю доводитися сильней натискати на педаль гальма. Традиційні несправності: Обрив або розгерметизація шланга який з’єднує колектор двигуна і вакуумний підсилювач гальм. У цьому випадку ви зможете почути характерне шипіння – це шипить підсилювач. Перевірте шлаг на наявність розривів і тріщин, перевірте надійність затягування хомутів. Також всередині вакуумного підсилювача може розірватися діафрагма або ж гума клапанів прийде в непридатність.

Як перевірити підсилювач?
Це досить просто. Якщо у вас почав «троить» двигун, то в більшості випадків в цьому винен вакуумника. Справа в тому, що його розгерметизація сопровождаеться підсосом повітря в патрубок впускного колектора. Це веде до досить різкого збіднення паливної суміші.

Другий варіант перевірки
Зробіть кілька качків педаллю гальма при непрацюючому двигуні. Після цього, зафіксуйте педаль посередині ходу і запустіть двигун. Якщо педаль зробить рух до підлоги, то це говорить про те підсилювач працює. Але якщо педаль залишилася на старому місці, то прийшов час для ремонту вакуумного підсилювача. Ремонт вакуумника відбувається за допомогою стандартного набору інструментів і ремкомплекта. Для початку прочитайте мануал вашого автомобіля, саме там ви знайдете купу рекомендацій по заміні і ремонту.

Далі слід стандартна схема:

Від’єднуємо в салоні тягу приводу від педалі гальма.
У підкапотному відсіку знімаємо ГТЦ.
Від’єднуємо зворотний клапан від вакуумного шланга.
Проводимо ремонт вакуумного підсилювача або його заміну.





Більше новин


Прокоментуй новину