Ремонт і регулювання рульового механізму

Автомобіль можна назвати купою металобрухту, якщо він не буде оснащений двома основними системами. По-перше, двигун і ходова система. Адже якщо автомобіль не їде – це сміття. По-друге – це рульова система. Кожен автолюбитель бажає придбати новий автомобіль, але часто виходить навпаки. Люди набувають б / у автомобілі. Ці вчинки цілком виправдані, адже такі автомобілі набагато дешевше нового авто, але в свою чергу, вже злегка пошарпаний. Але є одне але, кожен автолюбитель підлаштовує автомобіль під себе. Робить це він, починаючи від обстановки, яка створює затишок і комфорт власнику, закінчуючи ходової і рульової системою. Тому не важливо новий автомобіль або б / у, власник в будь-якому випадку Подрегулируйте його під себе. Якщо говорити про регулюванню рульових механізмів і ходової системи, то перед цим необхідно провести ряд підготовчих робіт.

Насамперед необхідно підтягнути кріплення і усунути люфт в шарнірних з’єднаннях, якими оснащений рульовий привід. Для того щоб відрегулювати «черв’як» необхідно зняти рульовий механізм. Кожна модель автомобіля, передбачає свою систему регулювання рульового механізму. Наприклад, для автомобіля ГАЗ-53-А, регулювання проводять у наступній послідовності.

Перше – послаблюють болти кріплення, потім зливають масло;
Друге – знімають саму кришку і усувають паперову прокладку;
Третє – оснащують кришкою і перевіряють люфт підшипників.
Якщо ви не знавець в автомобілях, то регулювання рульової системи, краще надати досвідченому фахівцеві. Повторюся, кожна рульова система, вимагає своїх певних порядків. Тому успішність виконання регулювання, залежить в першу чергу від особливостей вашого автомобіля. Безумовно, ви можете скористатися Інтернетом, але для успішної регулювання, вам потрібно знати три речі: модель автомобіля, мета регулювання, параметри маневреності.





Більше новин


Прокоментуй новину