Несправності головного гальмівного циліндра

Як правило, основні несправності головного гальмівного циліндра відбуваються через нерівномірного розподілу гальмівної рідини. Звичайно, вихід з ладу одного з контурів не може вважатися дуже критичною ситуацією, але ефективність гальмування знизитися. Це ні в якому разі не означає що після подібної поломки авто можна експлуатувати в штатному режимі. Не варто затягувати з ремонтом головного гальмівного циліндра, це може «відгукнутися» у вельми невідповідний момент.

Як провести ремонт циліндра?
Якщо зовнішній огляд нічого не дав, слід приступити до розбирання гальмівного циліндра. Варто зауважити, що перевірку на герметичність в умовах звичайного гаража провести просто неможливо. Для цього потрібно спеціалізований стенд. Приступаючи до розбирання, не забувайте обтирати всі деталі спиртом. Всі гумові вироби змінюються на нові. У наш час не проблема знайти Ремнабор для самих різних марок автомобілів. Якщо ви помітили що прокладки розбухнули, то причиною подібного несправності є неякісна гальмівна рідина. Головна вимога до поршнів і дзеркалу ГТЦ- це відсутність різноманітних подряпин, пошкоджень, задирів.

Регулятор тиску ГТЦ в кустарних умовах ремонтуватися можна. Так як його параметри виставляють виробники, він змінюється в комплекті. Важливо пам’ятати. Якщо ви зібралися зробити повну заміну головного т гальмівного циліндра, не забувайте відкачувати гальмівну рідину з бачка. Також слід заглушити трубопроводи гальмівної системи. Також не варто забувати про те, що після ремонтних робіт потрібно провести прокачування гальмівної системи. Іноді простіше купити головний гальмівний циліндр. Тому перед тим як приступить ь до ремонту, спробуйте уявити скільки сил і матеріальних ресурсів у вас заберемо ремонт цього технічного вузла.





Більше новин


Прокоментуй новину