Як перевірити акумулятор тестером

Без робочої акумуляторної батареї автолюбитель не зможе завести свою машину. В аналізі характеристик акумулятора допоможе тестер. У цій статті ми розповімо про діагностичному приладі тестері і як перевірити акумулятор тестером.

Тестери для діагностики автомобільних акумуляторів.

Тестер – це такий прилад, який дозволяє продіагностувати акумуляторну батарею автомобіля. Тестер для діагностики акумуляторів автомобіля можуть використовувати як автомеханіки, так і прості автолюбителі. При перевірці акумулятора тестером отримують результат практично моментально.

На ринку представлений величезний вибір тестерів. Вони розрізняються вартістю, функціями і точністю показників. Як перевірити акумулятор тестером, а також вибрати допоможе вам ця стаття.

Тестери діляться на два види. Це аналогові і цифрові. Вони відрізняються використовуваними типами індикатора. Цифрові тестери мають значну точність вимірювання характеристик. А аналогові тестери мають невелику вартість.

Процес перевірки автомобільного акумулятора тестером.

Як перевірити акумулятор тестером? У першу чергу, не потрібно заводити машину хоча б кілька годин. Ідеальний випадок перевіряти акумуляторну батарею після нічної стоянки автомобіля. Заміряємо напруга на акумуляторі. Напруга має дорівнювати 12,66 вольт. Якщо даний параметр менше, то це може означати наступне. Акумуляторна батарея саморозряд. Це може бути наслідком, що автомобіль довго не їздив і не заводився. Також причиною низької напруги можуть бути невеликі споживачі. Це сигналізація, аудіосистема, яка знаходиться в так званому сплячому режимі. Напруга може бути слабким через відеореєстраторів та інших приладів, що не вимикаються.

Наступним кроком буде перевірка наявності витоку струму. Це робиться таким чином. Зніміть одну клему (яку). У розрив ви повинні включити тестер для діагностики автомобільних акумуляторних батарей. Тестер повинен знаходитися в режимі амперметра. Якщо на табло у вас показано тридцять-сорок ампер, то це цілком нормальний результат. Це сила струму, яку забирає на себе, наприклад, цілком нормальна сигналізація. Якщо ж тестер для діагностики акумуляторів показує більш високий результат, то необхідно шукати витік струму. Але потрібно враховувати, що тестер покаже високу силу струму, якщо автомобіль оснащений додатковими приладами. Вони можуть і забирати на себе струм. Це можуть бути додаткові сигналізації, GPS-реєстратори, магнітоли, сабвуфери, відеореєстратори і багато інших пристроїв.

Потрібно враховувати головне і дуже важливе правило при діагностиці тестером акумуляторних батарей автомобілів. Ні в якому разі не можна користуватися тестером під час запуску двигуна. Тестер може не витримати. Таким чином, прилад згорить. А людини вдарить струмом.

Також при поганих результатах діагностики акумулятора тестером, можливий найгірший варіант. Акумуляторна батарея стала непридатною. Вона стала занадто стара. Акумулятор підлягає заміні на новий. Якщо не поставити нову акумуляторну батарею в автомобіль, то може зламатися генератор. Тоді доведеться придбавати або ремонтувати генератор.

Представляємо показники напруги на клемах і що вони означають. Якщо напруга дорівнює 12,6 вольт, то можна не турбуватися. Акумулятор повністю заряджений. Якщо тестер показує напругу 12,4 вольта, то ступінь зарядженості акумуляторної батареї автомобіля дорівнює 75%. Якщо напруга 12,2 В, то акумулятор заряджений наполовину. Якщо 12,0 В, то 25% зарядженості акумулятора. Якщо показник дорівнює 11,8 В, то акумулятор повністю розряджений. Якщо тестер показує напругу менше 11 вольт, то необхідно позбавити автомобіль від непридатного акумулятора.

Що ще можна перевірити тестером.

Крім діагностики акумуляторних батарей автомобіля, тестер може придатися в різних цілях, пов’язаних з електрикою. Тестер допоможе домашньому майстру знайти неполадки з електричними приладами. Також можна заміряти заряд батарейок. Тестер допоможе заміряти робоча напруга електричних приладів. За допомогою тестера можна перевірити силу струму, напруга, опір.

Фактори, що погіршують ємність акумуляторної батареї.

Ємність і рівень заряду акумулятора – постійно знижуються, показники. Рівень заряду можна збільшити за допомогою зовнішнього зарядного пристрою і генератора. А ось ємність відновити не вийти.

Так чому ж акумулятор не вічний?

Все через процесу всередині акумулятора. Намазані пастою пластини постійно отримують і віддають струм. Після довгого використання вони поступово починають руйнуватися. Паста поступово відділяється від пластин і осідає на дні акумуляторної батареї. Накопичилася паста замикає негативні і позитивні пластини. І акумулятор «вмирає».
Розробники намагаються винайти такий акумулятор, щоб був вічним. Звичайно, прогрес є. Але все-таки акумулятори поки змінювати необхідно.





Більше новин


Прокоментуй новину