Як міняти передні амортизатори

Про те, коли потрібно міняти амортизатори, підкаже, в першу чергу, сам автомобіль. Це необхідно у випадках, коли перестають гаситися коливання, з’являється текти рідини.

1. Як правильно вибрати амортизатори, які добре зарекомендували фірми виробники.

На сучасному ринку амортизаторів багато, фахівці рекомендують Монро і Kayaba, вони бувають однотрубні і двотрубні. Масляні – це варіант бюджетний, запас міцності в них дуже високий, серії класифікуються 66, 63, 44. Наповнені газом двотрубні моделі класифікуються 36, 34, 33, вони спрацьовують на будь-яку ямку блискавично, більш жорсткі. Експлуатація амортизаторів цього типу чудово себе зарекомендувала, єдиним недоліком є ​​їх дорожнеча.

Випускає компанія Kayaba моделі Gas A Just для швидкісних автобанів і пересіченій місцевості, вони монотрубние, саморегульовані. Для власників іномарок ця ж компанія випускає серію Monomax, AFX, Ultra SR. Компанія Monroe випускає кілька модельних рядів продукції цього типу. Є тут газові Gas Matic, газо-гідравлічні Adventure, Original, гідравлічні Reflex. Для заміни на моделях ВАЗ класичних досить ключів на 19, 17, 13 і 6.

2. Поетапний процес заміни передніх амортизаторів.

Про те, як міняти передні амортизатори, можна дізнатися з цієї статті. Виконувати роботи по заміні найкраще на ямі оглядового, естакаді, підйомнику. Шток утримується одним ключем, гайка послаблюється іншим, потім знімається повністю разом з шайбами ​​і подушкою кріплення. Якщо робота проводиться на підйомнику, тепер можна автомобіль підняти. Потім відкручуються гайки кріплення до важеля, весь амортизатор знімається через отвір у важелі. Після цього з штока знімається подушка, відкручується гайка, яка зміцнює вузол до кронштейну, знімається шайба пружинна. Тепер витягується болт шарніра нижнього, знімається кронштейн. Новий амортизатор ставиться разом з шарніром. Перед установкою шток повинен бути витягнуть до кінця, на нього надягають шайбу подушки, накручують гайку. Перед складанням кріплення верхнього підйомник необхідно опустити. Це дозволить навантажити вузол вагою машини. Шток може стирчати з кузова недостатньо, витягнути більше його можна, накрутивши гайку і діючи ключем. Спиратися ключ при цьому може на бризговики.

Так як міняти передні амортизатори можна самостійно, необхідно навчитися визначати ступінь їх зносу. Для цього потрібно натиснути на крило в тій частині, де воно досить жорстке. Тисне потрібно різко, автомобіль повинен повернутися у вихідне положення, при цьому, більше не гойдатися. Якщо коливання не погасити відразу, необхідно відвідати магазин автозапчастин. Для ремонту передньопривідних моделей знадобляться ключі на 19, 17, 13, 6. Можна замість ключа на 6 використовувати пасатижі. Потрібні будуть лещата, стяжки для пружин, нові шплінти, знімачі для пальців, ключі накидні 24, 22, 19, 17, 13, зубило, ключ для штока, балонний ключ. Домкрат знадобиться для зняття колеса, опори, для установки машини без колеса на них. Про те, як міняти амортизатори, написано чимало інструкцій, посібників. Нічого складного в цьому процесі немає, спеціальний інструмент не знадобиться. Якщо кути установки коліс регулюватися не будуть, то можна знімати пружинну стійку з гальмівним диском і кулаком поворотним. Гайки болтів кріплення в цьому випадку не послаблюються. Якщо регулювання потрібна, то спочатку вивішують колесо, ключем на 19 відкручується кріплення пальця тяги до важеля стійки. Випрессовивается палець знімачем або ударами по торця важеля з одночасним отжатием монтажкой. Шток амортизатора знімається після видалення заглушки, мітки на кронштейн стійки і болт наносяться перед зніманням кріплення стійки до куркуля. Ключем і голівкою на 19 відкручується верхній болт кріплення і вибивається, з нижнім болтом виробляють точно такі ж маніпуляції. Після цього ключем на 13 відкручуються трьох гайки, що кріплять верхню опору до кузова. Залишається зняти стійку і розібрати її, для чого пружина стягується пристосуваннями. Спочатку знімається опора, чашка, пружина, буфер, чохол. Опора буфера збивається зубилом. Гайка корпусу стійки знімається, її можна, навіть пошкодити, в комплекті є нова. Шток віддаляється, рідина зливається, в корпус встановлюється картридж. Гайка затягується ключем, який є в комплекті. На шток одягається кожух захисний, і вузол збирається повністю. Таким чином, міняємо амортизатори з обох сторін. Питання про те, чи можна міняти одне амортизатор, хвилює багатьох початківців водіїв.

3. Поради бувалих і секрети довголіття амортизаторів.

Досвідчені водії рекомендують міняти ці вузли в комплекті – задні і передні, або, хоча б, в парі – задні окремо, передні окремо. Роботи по заміні виробляються при відкритому капоті, всередині бічного бризковика передбачені спеціальні люки. Про те, як міняти передні амортизатори, можна дізнатися з даної інструкції. Перед установкою амортизатори необхідно обов’язково прокачати цього часто не роблять навіть в СТО, призводить це до виходу їх з ладу, в кращому випадку, до стукоту, шуму. Виною тому залишився в гільзі повітря, нормально свої функції вузол при цьому виконувати не може.

При зберіганні, транспортуванні рідина запросто може перетікати з циліндра внутрішнього в зовнішній, а замість неї всередину потрапляє газ. У цьому випадку стукіт гарантований на 100%, клапана руйнуються. Прокачати вузли зовсім не важко, для цього потрібно перевернути його штоком униз, плавно стиснути і зафіксувати на 3 секунди в цьому положенні. У стислому положенні тепер необхідно перевернути амортизатор штоком вгору, зафіксувати на 6 – 8 секунд. Тепер у цьому положенні потрібно висунути шток до кінця і знову перевернути вузол штоком вниз, затримати на 3 секунди. Всі дії потрібно проробити 6 – 8 раз, зупинитися в положенні висунутого вгору штока. Тепер залишається проконтролювати роботу вузла, для цього короткими різкими рухами потрібно шток стиснути. Поршень повинен рухатися плавно, без провалів. Після прокачування амортизатор до установки повинен перебувати в положенні штоком вгору.

4. Як часто змінюють амортизатори.

Дізнатися, як часто міняти амортизатори на автомобілі, підкаже скрип, стук, що означає сильний знос втулок з гуми в проушинах кріплення. Може пом’ятися кожух, ослабнути гайки кріплення, деформуватися циліндр або шток. Про це дадуть знати з’явилися заїдання. Про те, коли міняти стійки амортизаторів, неважко здогадатися при управлінні. Перевіряти їх простим натисканням на крила необхідно частіше, тому що від якості амортизаторів залежить гальмівний шлях, а значить, загальна безпека водіння. Заміна амортизаторів може знадобитися при зменшенні опору при стисканні. Це може відбуватися при великому ресурсі, коли пружина слабшає, освіті задирів на дзеркалі циліндра або поршня. Крім того, може бути порушена герметичність клапана перепускного, в рідину можуть потрапити домішки. Може розгерметизуватися клапан, що забезпечує стиск.





Більше новин


Прокоментуй новину