Підбираємо свічки запалювання

Днями зіткнулися з проблемою: треба поміняти свічки запалювання. Здавалося б – все просто. Як справжні автомобілісти ми вирішили проблему просто – благо електронні збірники унікальних запчастин ще ніхто не відміняв. Знаходимо рік випуску машини, дивимося розмір мотора та інші необхідні дані, знаходимо свічки і замовляємо. Вопросец вирішене … Вам це може здатися маркетинговим трюком, але, якщо дочитаєте до кінця, зрозумієте – в такій ситуації може опинитися кожен))) …

Отже, в четвер вдень заїжджаю в один знаменитий інтернет-магазин автозапчастин – забираю жадані свічки))). Щастю не було меж. Тісніше в п’ятницю завозимо машинку промити форсунки і заодно свічки поміняти. Так щоб тісніше повний «фен-шуй» утворився. А тісніше через 50 хвилин чешем потилиці й розуміємо: лажа … Свічки бажаючи й унікальні, але всі однаково не підходять. Дивовижно. Ніби все так, але щось не так. А ах так їх правильно підібрати – далі в мат-ле.

Порившись на різних сайтах, і стероризованим механіка з’ясовуємо: те, що дивилися модель мотора – вірно. При покупці свічок необхідно починати безпосередньо з з’ясування того, які свічки підходять для даного мотора.

Як це дізнатися?

Головними технічними рисами свічки є її розмірність (довжина різьбової частки, поперечник і крок різьби, розміри профілю під ключ), також вид опорної поверхні – вона бути може плоска або конусна.

Вид контакту під високовольтнікі на центральному електроді бути може виконаний гладким з “приливами” “під засувку” (більш поширений для йдуть в ногу з часом свічок) або різьбовим (один з російських варіантів).

Ще одним головним параметром виявляється зазор між контактами, величина якого для різних конструкцій складає 0,5-1,0 мм. (Наказується розробниками кожної конкретної свічки).

Краплинне число показує на термо режими роботи свічки: чим воно вище – тим свічка «холодніше», тобто вона може працювати з більш високими температурами (наприклад, у спортивному форсованому моторі). У той же час «гаряча» свічка, з більш низьким калильним числом буде жваво перегріватися. Звідси висновок: спочатку при виборі свічки йде відштовхуватися від анотації до кару – там традиційно вказані взаємозамінні аналоги. Тісніше підібравши геометричні розміри можнож програтися з калильним числом (і то лише в тому випадку, якщо ви розумієте, що будете безперервно ганяти мотор на межі, або що у вас регіоні 8 місяців у році люта зима). Але є й третій параметр вибору свічок – їх складання.

Як варіант, можна використовувати наявну свічку в якості зразка, але в даному варіанті необхідно пильно зіставляти різьблення і розмір шестигранника.

Свічки діляться на три типи. Перший – ітрієві, коштують дешево, зате поміняти необхідно частіше, кожні 25 тисяч км пробігу.

Другий тип свічок – іридієві. прослужать довше – до 50 тисяч кілометрів.

Найдорожчі – платинові. Вкладення виправдано довговічністю, тому що з ними машинка пробіжить до сто тищ км.

При виборі свічок необхідно знати, що не зовсім лише пробігом свічки відрізняються один від одного, також мат-лами. Нікель, іридій і платина використовуються при виробництві самого основного елемента свічки – центрального електрода, через який проходить розряд.


Не пропустіть