Як затонувати машину?

Що таке затонована машинка на даний момент, в наші дні? На відміну від злих 90-х – це перш за все сучасні й елегантні машинки бізнес класу. Але, якщо ви власник умовно дешевий іномарки якого російського авто, то у вас, ймовірно, з’являвся такий питання: Як затонувати машинку у себе в гаражі, обійшовшись при цьому мінімальними засобами.

До цього все, необхідно ознайомитися з документом: ГОСТ 5727-88 “Скло безпечне для наземного транспорту. Загальні технічні умови”, дата введення 2002-01-01. У ньому зазначено, що скла входять у нормативне поле огляду водія (Не вітрові), зобов’язані мати світлопропускання не найменш 70%. Для вітрових ж стекол ця цифра зростає до 75%. Також дуже важливо, щоб тонуюча плівка не извращала всі кольори природних кольорів, починаючи від жовтуватого і закінчуючи блакитним. Цікаво що, світлопропускання для інших стекол не нормується. Іншими словами, теоретично, ви зможете просто зафарбувати їх темною фарбою. Жарт.

Вибрати доброякісну тонуючу плівку не так і важко, для початку необхідно пам’ятати просту істину – високоякісна плівка робиться з високоякісної сировини, але не високоякісну сировину – це доступна плівка. Без допомоги інших робимо висновки. Для початку можна зайти на місцеві форуми автолюбителів і оцінити, що вони більше вихваляють, а що не надзвичайно. Перелік компаній виробників досить широкий і у всіх на слуху, це: CONTRAST, JOHNSON, Martinsville, VA (USА). Традиційно звичайного рулону плівки вистачає на обклеювання 4 бічних стекол. Трохи дешевше, але не набагато гіршої якості плівка: Solar-Guard, SunTek, Solamatrix, Sun-Gard і при покупці постійно просите сертифікат відповідності госту.

Отже, будемо вважати, що тонуюча плівка на ваш смак і колір тісніше придбана. Зараз необхідно підібрати відповідні прилади і запастися переліком цінних порад для обклеювання вашої машинки. Шпатель, вам стане в нагоді з м’якої гуми, тверді пластмасові шпателі можуть покарябать плівку. Ножик, краще брати германської заточування, тому що він зобов’язаний бути надзвичайно гострим, щоб не заминати плівку при її ЗАКРОЙКА. Фен, ну якщо кому захочеться тонувати зігнуте скло, то доведеться порядком попотіти, нагріваючи плівку в певних місцях, так щоб вона прийняла форму скла. Дрантя, тепленька вода, шампунь – перед початком процесу всю машинку необхідно промити, особливу увагу має приділятися очищенню стекол. Скло повинно бути зразково рівним, без сколів і подряпин, через які плівка може лягти нерівно. Якщо скло тонується прямо на машині, то не нехтуйте зняти ущільнювачі. Отже, ми маємо чисті скла, прилади та шалене бажання тонувати.

Якщо ви робите це перший раз, то на всі етапи може піти кілька годин. Далі, беремо всяку м’яку папір, прикладаємо до склу, обводимо по контуру олівцем і вирізаємо форму для плівки. Потім за формою тісніше нарізається сама плівка з припусками 5-10 мм для запасу. І найцікавіше, заливаємо в пульверизатор розчин шампуню з водою і змочуємо з нього скло з внутрішньої сторони. Зараз, беремо плівку, так щоб темним шаром вона була повернена до скла, а прозорим до вас, і наносимо педантично, розправляючи плівку за краї. Зовнішній шар плівки слід ще раз скропити речовиною. Якщо плівка тісніше рівно лежить на склі, то зараз нам знадобиться суха ганчір’я для видалення надлишків розчину. Потім в хід слід шпатель, який виганяє бульбашки повітря, посильніше придавлює плівку до скла і випрямляє поверхню. Надлишки плівки педантично підрізаються по кромці скла. Якщо ви поспішаєте, то фен допоможе швидше підсушити ваше Виріб.


Не пропустіть