Секретні фрази, що допомагають заощадити на автосервісі

Як будувати розмову на автосервісі, щоб вас не розкрутили на гроші, а може навіть зробили знижку.

Своїми порадами поділився автоексперт, власник консалтингової компанії GGForce Роман Гуляєв, пише ua-news.in.ua.

– Не потрібно починати розмову з того, що ви нічого не розумієте у машинах. Краще своїми словами, але поясніть усе по справі. Якщо стукає, то де приблизно, за яких обставин, який характер стуку.

– Проблему краще продемонструвати на машині, навіть якщо для цього доведеться зробити тестову поїздку.

– Майстрів багато, але кваліфіковані – не всі. Завжди пам’ятайте, що вони з’ясовують, що потрібно їм, а не те, що потрібно вам. Якщо так, то шліть їх у потрібному вам напрямку.

– Майстер СТО – така ж людина, ось і спілкуйтеся з ним як з людиною, а не як із знеособленим персоналом.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Владимир

    В Киеве есть много СТО, которые честно работают. Автомобиль может ломаться не один раз и естественно, что водитель поедет на те СТО где с ним порядочно вели и недорого обслужили. Мало того, сарафанное радио никто не отменял. К примеру часто посещаю городок СТО http://pdr.com.ua на Окружной. Здесь мастерски удаляют вмятины без покраски. Многие рекомендуют своим знакомым, а все потому что на СТО PDR ценят каждого клиента. Там много рядом СТО и есть с чем сравнить.