Як відремонтувати радіатор, якщо він тече?

Радіатор охолоджуючий рідина є одним з основних складових елементів машини. Що робити, коли в дорозі раптово потік радіатор? Головне – не піддаватися паніці, вихід із ситуації є. Їх навіть кілька, і ми неодмінно про них поговоримо в цій статті. Дані способи не виправлять ситуацію на 100%, а лише дадуть можливість доїхати до найближчого СТО, і вже там вам у кожному разі допоможуть фахівці, які зможуть вказати точну причину поломки і оперативно її усунуть. Отже, ці поради допоможуть швидко зупинити текти радіатора і будуть корисні, якщо ви знаходитесь в дорозі. Все можна зробити самостійно. Варто визначитися з вихідними параметрами: одна справа, коли на шляху додому протікає радіатор і попросту потрібно доїхати до будинку, а зовсім інша справа, коли система охолодження протікає вже тривалий час і дуже сильно, незрозуміло через що.

В крайньому випадку, охолоджуюча рідина (ОЖ) може просочитися в камеру згоряння через тріщини в прокладці ГБЦ або в самій тріщині в блоці-голівці мотора. З такою проблемою вже точно є необхідність щось робити в обов’язковому порядку. У парі останніх випадків потрібно повноцінний ремонт відповідно із заміною що вийшли з ладу деталей (патрубків, радіаторів або деталі двигуна). Протікання в системі охолодження відповідає одному з двох варіантів: тріщині або зносі деталі. У такому випадку різного роду герметики – це лише тимчасовий малоефективний спосіб усунення проблеми, який не позбавить вас від проблеми.

Відповідно не варто розглядати всі способи усунення витоку охолоджуючої рідини як панацею від проблеми – це лише тимчасова міра. Раптово з’явилася текти є найбільш поширеною проблемою. Вирішити її оперативно можна за допомогою особливого герметика. Хоча багато хто користується «народними» методами: пропонують засипати текти піском або заліпити жевачку. Але це лише штучно варіанти, які мало допоможуть. Але спеціальні герметики – вельми вдале вирішення проблеми. Вони цілком можуть побороти текти в радіаторі, на стуку патрубків, але при цьому багато виробників говорять, що при цьому текти не повинна перевищувати розмірів в 1,5-2 мм2. Це дуже маленькі тріщини або дірочки. Після застосування герметика можливі побічні дії – система охолодження може засмітитися. Тому після усунення неполадки рекомендується промити систему. «Холодна сварка» разом з «метало-герметиками» дуже знадобиться. Якщо тріщини великі, ці кошти допоможуть впоратися з проблемою.

«Холодна сварка» являє собою термостійкі герметики, у складі яких перебувають металеві порошки. Вони бувають у готовому вигляді і у форматі кількох компонентів, які потрібно змішати до однорідного стану перед роботою. У результаті повинна вийти пластелінообразная маса, якої і замазують щілину. Попередньо потрібно знежирити поверхні. Добре зроблена накладка з такого матеріалу часом служить до декількох років. Але це не означає, що після усунення течі не треба лагодити радіатор. Тепер про те, як знайти місце витоку охолоджуючої рідини. Для вирішення даного питання придумані спеціальні пристосування. Є спеціальний набір, який оснащується флуоресціюючими добавками, спеціальним пістолетом для введення добавок, ультрафіолетовою лампою, світло якої дозволяє виділити протікаючу назовні рідина з добавкою. Але такі набори дороги для частого застосування. Краще визначати витік візуальним шляхом. Варто відзначити, що усунення протікання радіатора охолодження двигуна – тимчасова міра. В обов’язковому порядку усувайте причину, а чи буде це це зроблено своїми силами або за допомогою фахівців, вирішувати вам.





Більше новин


Прокоментуй новину