Що робити, якщо двигун барахлить? Основні несправності

Вчора, залишаючи свій автомобіль в нормальному, робочому стані, сьогодні ви зіткнулися з проблемою, почувши після заводу двигуна, що звук, видаваний їм при роботі, далекий від досконалості, як мовиться, забарахлив. На слух легко розпізнається нормально працюючий двигун, з усіма діючими циліндрами, і коли один з них не працює так, як треба, відбувається биття ритму в звуці. Або мотор може просто погано заводитися сам по собі – звичайно в цьому винен несправний стартер. Проблему намагайтеся не відкладати на потім, оскільки це загрожує швидким зносом серця автомобіля з подальшим дорогим ремонтом. Давайте розглянемо, як це відбувається: паливо, яке надходить у непрацюючий відсік циліндра, попросту скупчується, не відбувається його згорання. Воно змішується з маслом і ця «гримуча» суміш відправляється в картер мотора.

Природно, змішується масло і бензин, внаслідок чого погіршується якість масла, що знаходиться в двигуні. За цим слідує втрата компресії в двигуні автомобіля, з’являються подряпини на поверхні циліндрів, поршнів і інші дефекти, може виникнути вібрація мотора і детонація. Відповідно, змінюється температура всередині двигуна, і він починає перегріватися. Що радять вживати в даному випадку бувалі майстри гаражного сервісу? Перевірте свічки запалювання, вони повинні бути без нагару на електродах, корпус свічки повинен бути без чорних нагарів. Потім перевірте її на працездатність. Піднесіть свічку до дроту з високовольтним наконечником, підключіть масу, і прокрутіть стартер мотора.

Якщо бачите синю іскру між масою і електродом свічки, значить, свічки працюють нормально. Якщо стартер не крутить, а акумулятор стовідсотково справний, може знадобитися ремонт стартера в Мінську та інші ремонтні роботи. Перевірте так звані «бронепровода», тобто дроти високовольтного запалювання. Вони повинні бути правильно приєднані до котушки запалювання, згідно своїм цифровим значенням. Наконечник дроту, відповідного до свічці, повинен бути без сіруватого нальоту. Потім перемістіть свій погляд на кришку трамблера, що розподіляє подачу іскри в циліндри і процес запалювання. Найпоширеніший дефект – це наявність тріщин на ній, яка може з’явитися через те, що на неї подавалося завищена напруга, яке могла видавати свічка або несправний «бронепровода». Зверніть увагу на контакт, що знаходиться всередині кришки, він також повинен залишатися відносно чистим, без слідів нагару. Але все-таки довірте цю роботу професіоналам сервісної компанії, які за допомогою сучасного обладнання чітко визначать причину, коли двигун барахлить, і якісно зможуть усунути її, дозволивши вам і далі насолоджуватися звуком рівномірно працюючого двигуна.





Більше новин


Прокоментуй новину